2022. február 14., hétfő

Na, akkor írjunk valamit, csak hogy legyenek itt betűk

Semmi olyan nem történik, amit érdemes lenne lejegyeznem. Ezért csak úgy bejelentkezem és írok, mert ugye grafomán vagyok. 
Lassan február közepe, helyesebben ma van. És ugye Valentin nap is. Pasim hozott nekem virágot, fehér alapon piros szívecskés cserépben. Waow, meg is hatódtam. Bárcsak mindig ilyen aranyos lenne és nem csavarogna, meg piszkálódna :(
Vettem neki én is egy kis apróságot, tényleg semmi extra, csak egy csoki és tusfürdő. Mi annyira nem tartjuk ezt a Valentin napot, de azért megemlékezünk arról, hogy milyen régóta koptatjuk egymás idegeit. Ami nagy szó, mert szerintem mindketten nehéz esetek vagyunk.
Küldök is neki egy szép romantikus dalt, hogy érezze a törődést.
És még mindig nagyon várom azt a Trump albumot <3

XD XD XD
Ennyit a romantikáról mára.
Hétvégén semmi hasznosat nem csináltam.
Megnéztem az Osztály c. filmet sokadjára, még mindig sokkol és előhozza az én sulis rossz emlékeimet, ennek ellenére a világon az egyik legjobb film.
Meg olvastam egy pár ff-t, kicsit takarítottam is. Ja és ha épp egyiket sem tettem a felsoroltak közül, akkor szorongtam a jövőm miatt, kilátástalannak érzem a helyzetet, hogy a hely elvileg meg fog szűnni. Anyám mondta is, hogy engedjem már el ezt az egészet és az élet majd alakítja magát. Hát remélem. De akkor is nyomott voltam. És mindkét délután elaludtam tv nézés közben, hiába mióta egyáltalán nem iszom kávét ilyen kába vagyok és ha fekvő helyzetbe kerülök, el is alszom.
Pasim sült húst akart ebédre, de későn találta ki, mert addigra megcsináltam a tésztát.
Ma meg újra hétfő, és még ennyi minden sem történt. Hazafele a buszon a sofőr hangosan hallgatta a zenét, pl. a Don't worry, be happy-t, egy mami meg minden számot dúdolgatott. Az I'm too sexy azért már vicces volt, mosolyogtam is a maszk alatt.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg meg fog szűnni a hely? Én erről lemaradtam. Sajnálom! És most nézelődnöd kell?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen úgy tűnik vége a dalnak, de ez még nem hivatalos, csak rebesgetik, olyan 60%, bízom azért a szerencsémben, hogy mégsem.
      Nézegettem már, de állások terén siralmas a felhozatal.

      Törlés