2022. január 26., szerda

Szomorú és szociális

Szocilyális hehe.
És üdv annak a drágaságnak, aki olvasgatja a régi bejegyzéseimet <3
A héten megint online meló van, mert megszaporodtak a kovidosok. Szó, mi szó, én sem vagyok jól, így örülök, hogy nem kell hajnalban kelni. Fáj a fejem és a torkom, meg köhögök, úgy három napja. Meg úgy általában rossz a közérzetem. De nem vészes, szerintem csak megfáztam. Össze kell kaparnom magam, mert jövőhéten megyek a kardiológiai vizsgálatra.
Amúgy körülöttem egy csomóan vagy koronások, vagy karanténban vannak, szegény K. még mindig pozitívat tesztelt, leghamarabb jövőhéten szabadul a bezártságból, ha lesz negatív eredménye. J.-ék is a karantén áldását élvezik, mert J. huga hétvégén náluk volt, aztán vasárnapra belázasodott és a teszt neki is pozitív, így J.-ék, mint kontaktszemélyek, most otthon dekkolnak családostól.
Sötét idők ezek, én mondom...
Meghalt Meat Loaf is, el se hittem. Remek előadó volt, sok klassz zenével, emlékszem, mikor kicsiként épp hogy csak ismerkedtem a rock műfajjal, az I'd do anything for love, a Rock and roll dreams come through, vagy éppen az
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are mekkora kedvenceim voltak :( R.I.P.
A hétvége dögunalom volt, pasim egyfolytában a haverokkal nézett meccset, vagy darts-ozott, kb. aludni, meg enni járt haza. Alig tárgyaltunk egymással. Elég kiábrándító ez így, tudom én is. Filmeztem, mert hát mi mást csinálhatnék januárban, kint minuszok (bent sincs az a nagy meleg), marad a tv. Láttam az Alagút Kínába c. filmet többek között, aranyos volt. De jobb lett volna, ha nem egyedül csövezek azért itthon.
Ja, a szemetet vittem ki épp, mikor a leselkedős mami is jött és olyan vidáman rám köszönt, meg  kérdezte, hogy vagyunk stb., meg is lepett, eddig alig-alig köszönt. Meg volt kirakva egy gyászjelentés és érdeklődött, hogy ki halt meg, mert ő nem sok mindenkit ismer még a házban. Neki a jó, megjegyzem. Amúgy nevek alapján én sem tudom beazonosítani, hogy ki kicsoda. Volt egy tippem, így mondtam, hogy szerintem ki lehet. Később láttam a halottnak hitt nőt a folyosón...ehh...gáz vagyok :S
A szembeszomszédnak is vittem át végül csokit a ruhákért cserébe, erre a nyakamba ugrott (...) úgy megörült. És adott még egy szatyor cuccot.
Átfutott az agyamon, hogy akár lehetne ez egy jobb közösség is, ha nem lennének olyan széthúzó erők, mint a Keleti boszi, aki állítólag addig szekálta a felette lakó albérlőket, míg azok elcuccoltak.
A hét elején még a háziorvoshoz is el kellett mennem, mert inhalátor recept kellett volna, de nem vették fel a telefont. Már a rendelő előtt álltak vagy 8-an :O elkezdtem dumálni egy ott cigiző sráccal, és kiderült, hogy a háziorvos, aki úgy másfél éve nincs, nem csak a kovid miatti félelmében szüntette be a rendelést, hanem valami más betegsége lett és mivel már nyugdíj közelben van, valószínűleg nem is fog rendelni többet. Viszont nincs állandó orvos, így mindig más van. Aki aznapra lett beosztva, fél órát késett...nem ragozom, volt olyan fejetlenség, hogy négy után értem haza. Fontolgatom az orvos váltást, ez, hogy mondhatni nincs gazdája a gyereknek, egy körzet lóg a levegőben, nem jó. Nem vagyok nagyon beteges szerencsére, de azért csak kell egy háziorvos, aki iránt bizalommal vagyunk szerintem.
A doki után hazamentem és akkor kezdtem el szarul érezni magam, ráadásul a fogam is fájni kezdett. De értek más fájdalmas dolgok is. Este rám írt egy faszi messengeren, akiről azt se tudtam, hogy az ismerősöm: szia csinos vagyol tetcel van barátod.  Ezt így az alábbi írásmóddal. Visszaírtam neki, hogy szia köszönöm, igen, van barátom. Gondoltam, én kis naiv hogy felszívódik. De rögtön küldött is egy egész alakos fotót magáról, hogy pontozzam már 1-től 10-ig. Épp reagálni akartam, hogy nem pontozgatok, nem vagyunk a gimibe és nekem nincs energiám ilyen hülyeségekre, de megelőzött, mert bumm repült a képembe egy fütyis fotó kéretlenül. Neki meg ment a tiltás. Még jó, hogy a pasim nem volt a közelbe. Az ilyenek nem tudom, mit hisznek magukról, azt gondolják, hogy szexik, vagy menők,vagy nem is tudom...de inkább a suliba jártak volna be, farokfotózás helyett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése