2022. január 19., szerda

Mindenféle fura szagok, meg egyéb zavaró tartalmak

Zavaró szagokat érzek a lakásban, még az újonnan felhúzott ágyneműn is. És nem tudom megmondani, micsoda, honnan jön és mire is hasonlít. De idegesítő.
Mint ahogy az is, hogy pasim telefonján, a netes előzményekben ilyenek vannak, hogy Billie Eilish fehérneműre vetkőzött, meg Katy Perry félpucér fotót posztolt.
Mivan???
Are you serious?!
LOL.
Katy Perry-t még csak-csak megértem, de Billie Eilish...ewww...fura ízlése van a pasimnak .P
Az is jó kérdés ugye, én miért nézegetem a telefonja keresési előzményeit XD Hát, hogy ilyen gyöngyszemekre bukkanjak :D
És ha látná az én keresési előzményeimet, hahahahhh! Vicc volt, soha nem fogja látni, én mindig törlöm.
Még mindig alig múlt el a január közepe. A laptopom is lassú, kb.mint az év első hónapja. A hideg kicsinál és szétbarmolta a kezemet, ilyen véres vágásszerű repedések lettek az ujjamon, mintha ököllel bevágtam volna egy üvegablakot és fáj is. Ha már bevágás, a nagylábamujját viszont tényleg beütöttem az ajtófélfába pár napja, úgyhogy azóta sántítok. Egy január közepei roncs vagyok *-*
Aki szenilis is, mert totál elfelejtette, hogy mit akart írni most. Megvan, voltam a dokinál ugye csütörtökön, jó sokan voltak szokás szerint, leküldött uh-ra, ahol viszont senki sem volt már (délután lévén), a nő el is vette a kérőlapomat, de aztán vagy fél óráig nem történt semmi, már  majd bepisiltem, mert hogy ultrahangra telt hólyaggal kell menni. Aztán végre behívott a nő, aki nem volt se lelkes, se elég hangos, komolyan nem értettem, miket kérdez, meg azt se mindig tudtam megállapítani, hogy nekem intézi e a mondanivalóját, vagy a mellette ülő asszisztensnek, mivel nem nézett rám :S
Kiderült, hogy egy centivel kisebb a mióma, mint ahogy az MR-en látták és ez azért jó hír.Visszaügettem a dokihoz, a tömeg onnan is eltűnt, egyedül egy kiscsaj ült a váróban,aki megszakításra akart időpontot kérni (a kezében lévő papír szerint) és szerintem be volt szívva, vagy passz, mert egy másodpercet nem tudott nyugton maradni, mindig matatott valamivel, dobolt a lábával, fetrengett a széken, vagy csak merően bámult a képembe. Nagyon menni akart gondolom, de engem előbb hívtak be, mint őt. Az orvos rendes volt és azt mondta, amit eddig, hogy ha nem okoz gondot ez a mióma, nem kell aggódni miatta, de félévente azért nézessem meg újra uh-n, ja és tavasszal menjek a kontroll citológiára.
Nődoki letudva egy kis időre, két hét és a kardiológia jön. Utána tüdőgyógyászat. Nem jó év elején ebben a hidegben csinálni a kontrollokat, egyszerűbb nyáron, mikor nincs rajtam öt kiló ruha, de annyi jó az egészben, hogy legalább akkor idén már ezeket is kihúzhatom a tennivalók listájáról.
Így is heti szinten a hely megszűnésén pörgök. Hétvégén megnéztem az álláshirdetéseket és annyira semmi de semmi épkézláb ajánlat nem volt, hogy elkezdtem félni, mi lesz, ha majd rám is ez vár.
J. írt messengeren egy horrorisztikusat, mégpedig hogy a kutyájuk, aki pár hete fialt, valami ismeretlen oknál fogva megölte és megette a saját kölykeit!!! A négyből szám szerint kettőnek csak a darabjait hagyta, egyet úgy megsebesített, hogy később ő is elpusztult. Azért ez durva! Még nem hallottam ilyet, hogy az anyakutya a saját kölykeit egye meg. :(
K.is írt, pozitív lett a covid tesztje :S
Ja, apámék komolyan vették a reklámot, miszerint kezdd az évet lakásfelújítással, úgyhogy nekiálltak az előszobát, fürdőszobát és a konyhát megcsinálni. Új csempe, új padló, új konyhabútor, pasim segített a csempézésben, nagyon szép lett, bordó/fehér ami nekem álomszín a konyhában. Mindig azt akartam, hogy ha lesz egy szép, tágas konyhám, ez a két szín lesz benne.
Apám a segítségért cserébe vett egy rakás finomságot nekünk, csokit, nápolyit, túrórudit, péksütiket, kekszet, joghurtot, sajtot, egész este csak ettem, pedig megfogadtam, hogy idén nem csinálom, valamiféle mértékletességet gyakorlok. Hát eddig ez nem igazán működik.
És ez a kép XD XD XD a héten ez a legviccesebb dolog,amit láttam és percekig ezen nevetgéltem magamban, sőt reggel a buszon is eszembe jutott és ott is (infantilis ikonok).

 

4 megjegyzés:

  1. A kölyök evés nem egy különösebben ritka jelenség. Disznók, kutyák, macskák, egerek, hörcsögök, de még nyúlról is hallani ilyesmit. Kecskéknél van, hogy nem akarja etetni és elkezdi kergetni a kicsit, ha nem avatkozik közbe az ember, akkor megöli...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommentet, macskákról és rágcsálókról már hallottam, hogy megeszik a kicsinyeiket, de a kutyánál ez a tény meglepett.

      Törlés
  2. A fura szagok sztem covid utórezgés, én a paprika szagát nem bírom azóta :/ nagyon örülök, hogy mész vizsgálatokra, remélem, hogy minden rendben lesz!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy csomo minden illatát megutáltam a kovid óta. Február elején lesz egy éve, hogy az voltam, szomorú hogy ha még mindig van hatása.
      Köszi a jókívánságokat. Remélem veled is rendben minden.

      Törlés