2021. november 27., szombat

Nem megyünk ma étterembe :(

Köszönöm a követést!!!<3
Olyan fáradt vagyok, mintha nem online munka lett volna és hihetetlen, hogy hétfőtől megint minden a régi lesz. Legalábbis úgy tűnik, bár az ezzel megbízott ember eddig ezt nem jelentette be, de azt mondta még hét elején, hogy akkor kell menni hétfőn, ha nem szól. Hát eddig nem szólt, szóval szerintem ez az online kaland most ennyi volt.
R. írt, hogy az új melóhelyén kötelező a kovid elleni oltás, így engedve a köz akaratának, beoltatta magát, de úgy hogy kicsit köhögött és náthás volt. Most meg magas lázzal fekszik otthon és mivel nem tudja, hogy ez az oltás mellékhatása, vagy esetleg koronavírus, várja, hogy jöjjenek tesztelni.
Sajnálom R.-t, hogy neki ért ennyit ez a meló, úgy hogy a pasija mindig hangoztatta, hogy nem kell melóznia, mert neki van jól fizető állása németben, és gond nélkül el tudja tartani R.-t is.
A hely-en egyelőre semmi kötelezőség nincs, de valami tesztelésről szó esett, hát nem tudom, lesz e belőle valami.
Csütörtökön bementem az MR laborba az eredményemért.
A jó hír: rosszindulatú elváltozásra utaló jel nem látszik (igeeeeeen!!!!!!).
A nem olyan jó hír, hogy van egy nagyobbacska mióma a méhben. Hívtam is a dokimat, de azt mondta, nem kell vele törődni egyelőre, ha nem okoz panaszt. És hogy azért menjek be majd decemberben hogy kielemezhessük az UH leletet és meglátjuk, hogyan tovább.
Azért jelentősen megkönnyebbültem, hogy a miómát eltekintve negatív lett a vizsgálati eredményem. A többit  majd meglátjuk.
Viszont idénre nem értek véget az orvosi kirándulásaim, jövő héten még a háziorvoshoz is mennem kell hogy recepteket írassak fel, már hónapok óta helyettes dokik vannak a körzetben, remélem nem azt a nőt fogom ki megint, aki múltkor is belém állt az oltási nézeteivel.
A pasimmal még tegnap megbeszéltük, hogy a szülinapi éttermi látogatást átrakjuk jövőhétre. Most valahogy nem vagyok jól, a kedvem sem kicsattanó, plusz női bajok, fáradt vagyok valamiért, tegnap este mellkasi nyomásérzésem is volt, meg hát persze hogy belealszom az esti műsorokba.
Azért ha nem is éttermezünk ma, azért ajándékot kap, de semmi extra, vettem neki egy kézműves sört, kozmetikumot, csokit és cigit.
Pasim persze nem szomorkodik, a haverjaival ünnepli meg ma este (és remélem tényleg csak a haverjaival, jaj már megint kezdem a féltékeny hülyeségeimet) és gondolom holnap is a szülinapját, ahogy kell :/ Nem vagyok elájulva ettől, de mit tehetnék, remélem nem felejti el.
A hétvége amúgy telik, egyhangúan, ahogy szokott. Főztem borsópörköltet, ha már az étterem kimarad ma. Pasim ebéd utáni sziesztáját tölti, én meg el akarok mosogatni meg hajat akarok mosni, de kettőtől kezdődik a 90 nap jegyesség :D
Ja,láttam az Út a vadonba c. filmet és abszolút elszomorított. Pedig megfordult a fejemben, hogy ki kéne olvasni könyvben is, de most lelkileg nem vagyok rákészülve.
Jaa, azért ma is sikerült leégetnem magam. Apám hívott hogy menjek ki a ház elé, mert hozott cuccokat, péksütit, üdítőt, levest, meg egy sört a pasim szülinapjára. Telepakolta a kezemet mindennel, közben szólt hogy a műanyag ételhordó teteje nem passzol vigyázzak. Oké, intettem-azaz intettem volna de tele volt a mindkét kezem és próbáltam a házig eljutni, anélkül hogy bármit kiszórnék, elejtenék. Nem sikerült, a kapucsengő benyomását nem tudtam jól kivitelezni, a sör kicsúszott a kezemből, a leveses edény is megadta magát. Ott fogócskáztam tehát az előttem vígan guruló sörösdobozzal és hát persze, hogy akkor jött egy nő a házból :S
És gondolom, konstatálta, hogy mekkora egy balfék vagyok, de legalább beengedett az ajtón. Az is valami, közben azt gondolhatta alkesz is vagyok :D
Az meg még csak hab a tortán, hogy a sörösdoboz megsérült, tehát spriccelt belőle a sör, na meg ugye hátközépig leveses lettem :/
Jó, nincs nyolc karom, mint a polipnak.
Btw, Tinimami is ott terpeszkedett a kocsiban fülig érő szájjal és segíthetett volna, de neki nyilván túl hideg volt, hogy kiszálljon.

2 megjegyzés:

  1. Nagy ölelés neked, remélem, hogy már picit jobban érzed magad. Ez a béna idő is tud ilyen hatással lenni a hangulatra :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, már valamivel jobban vagyok. Az időjárás tenyleg lehangoló, sőt letargikus, sötét, bánatos.

      Törlés