2021. november 4., csütörtök

I love you, will you marry me?

- Én elveszlek feleségül!!!- jelentette ki a pasim valamikor a múlt hét vége felé.
Megdöbbent képpel bámultam vissza rá válaszként.
WHÁTT?
Nem tudom, mit ivott, de ilyet fogyaszthat többször is XD
Aztán másnap újra ezt mondta :O  wáow...lehet a végén komolyan gondolja. Kezdek félni XD Mi baja van?!
És ha így is lesz, a nagy napot tuti a szülinapjára tűzzük ki, hogy később ne legyen kedve ünnepelni :P és hát így tuti nem fog sose kimenni a fejéből.
Sajnos a szabadságnak és ezáltal a pihenésnek, gondtalanságnak hamar vége szakadt és ahogy ez lenni szokott, ilyenkor jönnek is a szar dolgok. A keddet már bőgéssel zártam, mert kaptam egy levelet a gázszolgáltatótól, hogy november közepén jönnek ki valami óracserére, elzárják a gázt stb., nekünk meg szarok a konvektorok és igaz hogy előttem állt a cserére a nyár, de sosem volt annyi pénzem, meg indíttatásom sem, mert én végig reméltem, hogy elköltözhetek innen. De most már ha tetszik, ha nem, a csere időszerű lett, viszont jövő héten már jönnének erre a gázórás baszakodásra, tehát felhívtuk az infóvonalat, hogy átrakjuk máskorra az időpontot, de egy akkora tuskó embert fogtunk ki, hogy nem jutottunk nagyon előre, ilyet szólt: hát mi senki kedvéért nem fogunk kétszer kimenni.
Oké akkor szopjál lovat- gondoltam én erre.
Hívogattunk pár gázszerelőt, de épp hogy körbe nem röhögtek, hogy mi a gyíkot akarunk mi fűtési szezon közepén :O Jogos...az egyik jött volna, de családi okok szóltak közbe, a másik meg valami kezelésen van, de ő jövőhéten lehet, hogy tud jönni. Még nem biztos, de az tuti, hogy mikorra jönnek a gázóracserére, itt nem lesz új konvektor. Így is-úgy is szívás tehát. És sírnom sem érdemes miatta, tehát inkább péksütit ettem, zenét hallgattam, fanfictiont olvastam, vázlatot írtam egy új sztorihoz és tettem az egészre. Nem, cseppet sem jó hozzá állás, de még mindig jobb, mint kikészülni.
Ja, tudtátok, hogy az EMA Pesten lesz megtartva? Szavaztam a jelöltekből párra, akik megérdemelnék a díjat (Foo fighters, Kings of Leon, MGK, Yungblud, Girl in red), bár annyira nem vagyok otthon a mostani zenékben, de Justin Biebernek 8 jelölése van baszki :O
Kedden H. délután hívott, hogy Lara beteg, hoznék e nekik pár dolgot a boltból, igent mondtam, meg amúgy is beszélni akartam H.-val valamiről már egy ideje. És ez akkor támadt fel újra bennem, mikor minap hallottam, hogy a Keleti banya, meg az új szomszédunk a leselkedős mami,meg egy másik öreglány a lépcsőház közepén vitatták meg, hogy most már aztán fel kellene jelenteni az új lakókat, mert a felújítás zajával zavarják őket :O Holott egyik sem lakik a közvetlen közelükben :O
Elég hányinger ez a hozzáállásuk, de itt a Tébolydában nem érvényes az élni és élni hagyni elv, meg hát akiknek nincs életük ugye :S
Szóval H. a meghalt rokona után örökölt egy lakást, ami ott áll üresen, gondoltam, teszek egy próbát és rákérdezek, nem e adja ki, persze lepapírozva, meg mindent átbeszélve, hogy tiszta legyen. De nem jártam sikerrel, mert H. azt mondta, más rokonnak is van ebben tulajdonosi hányada, meg inkább eladni szeretné a későbbiekben is. Ah...túl szép is lett volna, ha bejön. Azért megköszöntem, aztán letörten hazaballagtam és közben jól meg is áztam, mert neki kezdett esni.
A megázást amúgy ma maxoltam ki igazán, mert elfelejtettem azt a rohadt ernyőt, de ha vittem volna se sokat ért volna, mert szakadt rendesen az eső. Mire A-ból B-be értem, a ruhámból csavarni lehetett a vizet. A buszon belefutottam N.-be, ő is szarrá ázott és röhögtünk, mert a szendvicse is tiszta víz lett és azt mondta, így sokkal puhább XD
Viszont a családi utazásunkkor, vasárnap az időjárás megkegyelmezett nekünk és enyhe, napos idő köszöntött ránk. Ezt azért részben beárnyékolta apám meg anyám veszekedése a kocsiban, meg aztán hugom is be-beszólogatott :/
Nem vettem fel szoknyát, de sminkeltem és egész tűrhetőre sikerült (a fakebukkra felrakott képeimet az összes exem lájkolta, aki az ismerősöm eheheh).
Voltunk a temetőben és mindenhova vittünk koszorút, mécsest. Aztán beugrottunk a rokonokhoz is hogy meghallgassuk, hogy vette meg a másodunokatesóm a kb. 4.-ik lakását :/, a másik hogyan kezdte a vállalkozását, míg a harmadik hogyan húzott el országfelfedező körútra. Tesóm is rákezdte, hogy ők is most kezdik majd a tetőtér beépítését, meg hogy mindjárt végez a fősulival stb.
Nekem nem volt hozzáfűznivalóm.
Nincs lakásom, sem vállalkozásom és utazni sem nagyon tudok.
Én egy 21. századi balfék vagyok :/
Mint tudjuk....
A kötelező körök után sort kerítettünk a Tisza parton való sétára, fotózkodásra is. Számomra ez az utazás fénypontja, az a hely mindig olyan békés és szemetgyönyörködtetően színes és szép. Egy más világ, nem város, nem panel, nem szürke beton, hanem a nagyon is közeli természet. Mázlista, aki ott élhet és ezt a látványt a háza ablakából csodálhatja. Bárcsak többet juthatnék el oda, nem csak évente egyszer.



4 megjegyzés:

  1. hoppáré, lagzi lesz a mi utcánkban? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem gondolta komolyan XD

      Törlés
    2. Az ilyen elejtett kis mondatokból lesznek a nagy lagzik.. én még nem ejteném az ügyet :D

      Törlés
    3. Hát pár százalék esélye van a dolognak, de pasim meglehetősen esküvő ellenes és annyira nekem sem hiányzik.

      Törlés