2021. november 22., hétfő

Ámokfutam

Csütörtökön közölték a hely-en, hogy lett pár kovidos, ezért átállunk egy hétre  péntektől. Annyira meglepődtem, hogy örülni is elfelejtettem. Meg nem is értettem, mi fog egy hét alatt változni. De mindegy, nem vagyok én semmi jónak az elrontója, meg amúgy is tök jó lesz ez így. Igaz, ha nem a laptop előtt rohadok, akkor ügyeket intézek, még így is marad 4 decemberre, de ennél jobban nem tudok belekapcsolni. Pénteken elintéztem azt, ami a legtöbb időt vette volna igénybe. Igaz, hogy az ügyintéző cseppet sem volt kedves, de tavaly is ilyen volt, meg azelőtt is. Fátylat rá, örültem, hogy letudtam.
Hazafelé kifogtam egy ordenáré bunkó sofőrt. Mutattam a bérletet, de utánam szólt, hogy jöjjek vissza, mert nem látta a bérletigazolványomon a számot. Megmutattam, erre közölte, hogy elmosódott (igen, mikor legutóbb rommá áztam, a táskám is csupa víz lett, belülről is, a telefonom, bérletem mindenem úszott) és nem hihetett nekem (már hogy én vagyok e én), mert kérte a személyimet. Mindezt tette tömött buszon, gyökér stílusban. Míg előhalásztam a bérletemet, kioktatott, hogy neki joga van elkérni az irataimat, meg ha vettem volna a fáradtságot, hogy elolvasom, mi van a bérletem hátára írva a szabályoknál, tudhatnám. Bla, bla, bla, ráhagytam, mert azt akartam hogy befogja. Megtaláltam az igazolványt, a képébe dugtam, aztán végre elengedett. De remélem, hogy boldog volt. Néhány sofőr Istennek képzeli magát komolyan.
Nem szoktam ezzel a járattal menni, de amin én utazom, azon is van egy ilyen őstulok. Mr. Utálom az életemet :S az egy dolog, hogy köszönni nem tud, meg hogy undorral az arcán bámul mindenkire, aki felszáll a járatra, de ő is ezen a mutasd meg az igazolványodat témán pörög és osztja az észt. Múltkor összeveszett egy nővel, mert szerinte nem jól mutatta meg a bérletét és ott ordított vele. Másokkal viszont néha kedves, na nem velem, engem is utálattal vizslat minden alkalommal.
A régiek voltak a jók, úgy pár éve, a Csaj, Cigizős csávó, Rally boii, Colombo, Will Fogg stb., (bocsi, én mindenkinek nevet adok), de már egy sincs azon a vonalon, sőt a Csaj-on kívül egyiket sem láttam azóta sem.
A hétvége gáz volt, a pasim előre ünnepelte a szülinapját, tehát két napig orbitálisan be volt rúgva. Olyankor meg nem lehet vele mit kezdeni. Azt mondta, hogy szombaton elvisz vacsorázni étterembe. Epekedve várom.
Lehet most amúgy védettségi hülyeség nélkül étterembe menni?
Jó kérdés. Mondjuk, egy változatosabb este jól jönne, ha nem ezeket a falakat kellene bámulnom, de majd meglátjuk, mi lesz belőle.
És ajándékot is venni kellene pasimnak, ha már b.day, de mivel elhavaz az online meló, szerintem a szokásosat kapja, kozmetikum, tudom hogy nem egy nagy durranás, de én pocsék ajándékbeszerző vagyok. Éppen ezért már most herótom van a karácsonyi bevásárlás közeledtétől.
A. is írt messengeren szombat hajnalban, hogy az exe (már a publikus, akivel jó sokat együtt élt) összejött egy nővel és hogy ez őt rosszul érinti. Írtam neki néhány vigasztaló szót, meg hogy összefuthatnánk még idén beszélgetni, de nem írt rá semmit még.
A héten még az eredményemért is be kellene mennem, hét végére talán meglesz. Pontosan nem tudom, de félek. Elvileg negatívnak kellene lenni,de mégis ott van bennem egy kis kétség.
Na jó, nem nyomasztok itt senkit, meg amúgy is fáj a fejem, le kellene lassan feküdni, mert bár nem kell hajnalban buszozni, de valamikor csak el kell kezdeni a dolgokat. Aztán mire beleszoknék, kezdődik a tömegközlekedéses tortúra előről :(
Szép hetet mindenkinek :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése