2021. június 21., hétfő

Nem lelkesülök

Most úgy semmiért. És rohadt gyorsan kitérek a hitemből. Legutóbb pasim idegesített fel, látja hogy szárítom a hajam, de azért a képembe dugja a savanyúságos tányért, hogy kér még uborkasalátát. Máskor ez nem húz fel, de most szíven földhöz vágtam volna a savanyúságos tányérkát és meg is tapostam volna. Az energiaszintem jó mélyen a türelmemmel együtt hallgat valahol. Biztos azért vagyok egy idegroncs, mert a héten kell mennem orvosi kontrollra és valszeg akkorra meg is lesz a szövettan eredménye. 
Amúgy nem csinálok nagyon semmit, bár kellene :/ de nem megy. Nagy a hőség, ez még inkább elveszi a kedvemet. Azért ma kivonszolódtam sétálni úgy 10 körül, de ezt meg is bántam, mert nagyon meleg volt és én barom farmernadrágot vettem fel, mert ennyi eszem van.
Anyámék tegnap strandoltak, hívtak engem is, de hát nemrég másztam le a műtőasztalról, hogy menjek?! A parton 40 fokban való aszalódás meg nem az én formám. Alapból nem vagyok nagy strandolós, bár a szabadvízi strandokat elviselem évente párszor. Apám mondta is talán kicsit szemrehányóan, hogy a kocsiba befértem volna, de hát ez nem ezen múlt. Meg Tinimamihoz se volt sok kedvem persze, mert őt is vitték, hát ki nem hagynák. Ja, Tinimami gyerekének most volt felülvizsgálata, ahol nem kapott valami jó eredményt, 1 évvel le van kb. maradva a kortársainál. És az a fura, hogy Tinimami úgy csinál, mintha ez olyan meglepő lenne, pedig hát mindenki (ő is) tudta, látta, hogy szegény kislánnyal nem stimmel valami.
Szóval strand helyett tv-t néztem, pár részt a TLC-n futó 90 nap jegyességből és szerintem Azan durván átveri Nicole-t :(
És láttam, helyesebben végigszenvedtem még a Chatterbox én leszek a legjobb c. remeknek nem mondható művet, ahhh hagyjuk is inkább, az a sok elpazarolt perc. Meg a Precious a boldogság ára c. filmet is megnéztem, ami eléggé szomorú volt, de ha már belekezdtem végignéztem. 
Ma az MTV live-on meg Biffy Clyro unplugged ment. Klassz volt. Szeretjük a Biffy Clyrot <3 (nem úgy volt, hogy fellép valamelyik tavalyi feszten? Volt,vagy ilyenek??)
 Ja, ha már rock feszt, az is elmarad, amire tesóm annyira hívott volna, nem is bánom :D 
H. felhívott, hogy mikor műtenek, mire mondtam neki, hogy már megműtöttek. Kicsit el van tévelyedve, de ő legalább hív, nem úgy mint R., vagy A. (bár ő épp a nővérével nyaral a Balcsin, ha jól tudom). 
Holnap már nincs mese, be kell mennem a hivatalos ügyeket intézni, élmény lesz ilyen kánikulában. Venni szándékozom egy új hajszínezőt, lilát, pedig pasim rühelli ezt a színt, de hátha ez lesz az, ami végre bejön. Bizakodjunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése