2021. június 25., péntek

Malignitás nem igazolható

És ezzel mindent le is írtam :) :) :) :) 
Tegnap akartam mindezt felrakni, de pasim megint zizi volt. Mondta, hogy csináljak már neki egy szendvicset, mondtam, hogy öt perc, de ő addig sem bírt várni és puffogott, hogy hol van a kaja, mennyit kell még várnia. Holott azelőtt egy órával már vacsorázott. Mindegy, inkább abba hagytam az írást, mert frusztrált pasim türelmetlenkedése. Folyton ezt csinálja amúgy.
Rájöttem (nem most), hogy tök király itthon és könnyen meg tudom én ezt szokni, csütörtökig lennék itthon, de kacérkodom, hogy még a teljes jövő hetet betegszabin töltöm, majd meglátom.
Csak ne lenne ilyen nagyon nagy a hőség. Kis lakáskánkra lehet számítani, télen hideg, nyáron persze, hogy meleg :/ Ezt én már nem bírom, a napi 2 zuhanyzással sem.
De térjünk a lényegre. Szóval mentem a dokihoz a megbeszélt időben, de pechemre műtőben volt, így várni kellett. Kb. háromnegyed óra múlva jött, de még voltak ügyei, így további kb. fél órát ücsörögtem, ő kijött többször és elnézést kért, de én már úgy voltam vele, hogy ugyan már, ez (remélhetőleg) a finish, ha eddig bírtam, némi várakozás nem borít ki. Na, végre odajutott hozzám és behívott, kérdezgette, hogy vagyok stb., de szerencsére nem voltak panaszaim, jó volt minden. Rálesett, hogy készen van e a szövettanom, nem volt benne biztos, azt mondta, hogy ha nincs, akkor ma, vagy jövő hét elején hívjam. De készen lett és hála az égnek az lett az eredmény, amit reméltem és amiben ő is bízott. Mégpedig hogy az előző műtéttel az összes rosszindulatú sejtet kivették, így a mostani szövettani mintában már nem volt semmi kóros. Abban egyeztünk meg, hogy ősszel ugorjak be kontrollra és utána kellemes nyarat kívánt. Ja, pár tanácsot azért adott, pl. egy hónapig ne strandoljak, zuhanyozzak ülőfürdő helyett stb.
Mikor elhagytam a kórházat vettem egy automatás kávét, boldogan és ráérősen sétálgattam a buszmeg felé. A nap szépen sütött, a kedvem is jobb lett és csak halkan mertem ismételgetni magamban, hogy elő a gyümölcsös sörökkel, a jó hangulattal most már indulhat a nyár :D :P
Köszönettel tartozom nektek, amiért drukkoltatok, kommenteltetek és hoztátok a pozitiv energiát ezekben a számomra nehéz időkben <3
Ez sokat segített és látjátok, meg is lett az eredménye.
Mindenkinek nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm :) :*
Imádlak titeket!


12 megjegyzés:

  1. De jóóó, nagyon örülök, ez szuper hír!! Akkor tényleg kezdődhet a nyár :)
    Már csak egy dolog foglalkoztat: a pasid miért is nem csinál magának szendvicset ha éhes? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szèpen köszönöm 🙂🙂😀
      Es igen a kérdés jogos...régen még csinalt maganak szendvicset...meg vasalt, porszívózott, mosogatott. Mára ezekról teljesen leszokott sajnos.

      Törlés
  2. Szia! Annyira örvendek, a lehető legjobb hír a mai napra. 🌹

    VálaszTörlés
  3. Szia, ismeretlenül is nagyon örülök, ez nagyon jó, felhőtlen, gondtalan nyarat, és jó egészséget ezer évig!!!
    (kívánok)
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szèpen köszönöm a jókívánságokat, kellemes nyarat kívánok én is.

      Törlés