2021. január 2., szombat

Ne nézz hátra, csak előre, így menj bele a jövőbe!!!

És a 2021-es első szabálya, hogy soha nem beszélünk 2020-ról.
Vagyis csak most és egy nagyon kicsit.
Szóval nem vártam nagy partit, kettesben a pasimmal. Délelőtt J.-ék beugrottak, itt hagyták kicsit Zselykét, mert ők nagybevásároltak az esti bulijukhoz.
Délután csináltam kekszes-joghurtot sütit, mert volt 3 gyümölcsjoghurtom, ami elsején lejárt és gondoltam, felhasználom, pasim múltkor úgyis reklamálta a desszertet. Ah, dehogy is kellett neki desszert! Sikeresen berúgott, aztán velem kötekedett és lefeküdt. Egy darabig magamban puffogtam, de már megszoktam, hogy az év vége mindig ilyen tré és eszembe jutottak a régi, ennél is szarabb szilveszter éjszakák, a nyomasztó Aputest és családja maratoni ezeréves filmnézések, meg mikor összeköltöztem a Narkománnal és az első-meg egyben utolsó-szilveszterünkön megivott 15 doboz sört, majd összeveszett velem és a főbérlő nénivel, aki kifogásolta, hogy rágyújtott a szobában, na meg ne feledjük azt se, mikor pasimmal a rock kocsmában szilvesztereztünk és én végig azon paráztam, hogy ne állítson be az a tetű exe, mert semmi kedvem nem volt vele baszakodni. Szóval elsodort a nosztalgia, közben néztem a béna tv műsorokat. Ja, hibbant exem is ismét rákezdett az irogatásra és szerintem részeg volt, mert tényleg baromságokat küldött. Pl. hogy merevedése van (szó szerint ezt írta) és a nője ott fekszik mellette és nézi a tv-t :O WTF, ezt vajon miért osztotta meg velem? Érdekelt ez engem?!Nem! Aztán még vekengett egy sort, hogy találkozzunk, de nem érdekelt különösképpen. Az egész írogatása egyetlen értelmes megállapítása az a mondata volt, hogy "szerintem ez a vonat már elment", én meg nem cáfoltam rá. Sajnos úgysem fogja abbahagyni, írni fog megint, miközben elhiteti magával, hogy ő mennyire boldog és mennyire szereti a nejét, ami valószínűleg nem igaz.
És volt az este folyamán két gixer is, a csap dugult el és a villanykörte pattant szét, úgy hogy a foglalat a csillárban maradt. Nem is voltam feldobva, de annyira nem is lettem ideges, nem is ez a nyomorék lakás lenne, ha nem történne valami hülyeség pont az év utolsó napján. Később pasim is felkelt és sokkal normálisabb volt, ettünk virslit és tovább bambultunk a tv előtt, éjfélkor pezsgőztünk és én kb. olyan fél 3-kor mentem aludni, ő valamivel később.
Elsején ebédre hívtam pasim tesóját, cserébe ő kiszedte a villanykörte foglalatot a csillárból. Ebéd végülis nem lett, mert nem volt éhes, viszont rá tudtam sózni azt a borzalmas ízű és szagú házipálinkát, amit pasim hozott pár hete és biztos voltam benne, hogy én soha nem iszom majd belőle.
Apámékat meg nem értem el telefonon, egyszerűen nem reagáltak sem a hívásra, sem a messenger üzenetre. Hugom is és apám egyik tesója is rajtam kereste, hogy tudok e róluk valamit. Én csak azt tudtam, hogy a Tinimami tuti ott van :/ és szomorú voltam, amiért apám ennyire nem érdeklődik irántam, meg hogy az új év is ezzel a csajjal indult és nem nagyon látszott, hogy más irányba változna majd.
Ma délutánra már előkerültek, de én addigra át gondoltam és szerintem nem fogok a Tinimami gyerekére vigyázni. Egyrészt hét elején lesz a temetés, vagy hétfő, vagy kedd, de nem szóltak egy árva szót sem a pontos dátumról, ez meg így nem megy, hogy előre megbeszélés nélkül én hamarabb elhúzok a hely-ről. A másik érv, kiderült, mert pasim mondta, hogy a kislány apukája részmunkaidőben melózik, tehát vidáman tud majd felügyelni a picire. És tényleg mindenkinek jobb lesz, ha megszokott környezetben, megszokott emberrel marad a baba, mintsem velem, egy idegen helyen. Ezt mondtam is anyámnak, hogy közölje is a Tinimamival, de még ma, hogy legyen ideje szólni a fickónak.
És nem hiszem el, hogy holnapután újra szól az ébresztő hajnali ötkor és menni kell megint. Undort ès abszolút motiválatlanságot érzek. Ráadásul 11-től már nyitnak a középsulik (és a kocsmák is-pasim örül) valószínű, így a tömegközlekedés is hányinger lesz.
R.-nek is mindösszesen 2x írtam a két itthon töltött hét alatt, egyet karácsonyra, egyet újévre, de ő is elég rövidre fogta, így nem érzem szarul magam ettől. Meg a Tinimami ügy miatt sem én akarok szorongani. Nem akarok szemétládának tűnni, de nem tudok mindenkihez jó lenni, mindenkinek megfelelni. Jó lenne egy gondtalanabb év, és egy kis lökés, ami az álmaim felé visz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése