2020. december 14., hétfő

A végén minden jóra fordul. Ha nem, akkor még nincs vége.

Egy döglött hintalóban is nagyobb a lelkesedés, úgy összességében minden iránt :/ Ez van. Egyik nap a busz ablakából percekig bámultam egy szürke követ mert azt hittem egy irtó cuki, pihenő cica (hehe nem drogozok). És persze a karácsonyi cuccok még sehol, de ezen meg sem lepődök már. 
És még szombaton is menni kellett, igaz csak fél napot. Viszont úgy döntöttem, hogy passzolom a dec. 21.-22.-t és december 18.-án erre az évre leteszem a lantot, egészen január 4.-ig. Ez visz előre. Bár nem tudom, mi felé, arra még nem jöttem rá.
A hétvége amúgy még jó is volt a szombati melónap ellenére is. Zselykére vigyáztam délután (olyan cuki). Vasárnap meg az angol klasszikusokat a Gyaloggaloppot és a Vaczak szállót néztük pasimmal sajtos rudat eszegetve az ágyból. Délután pedig a Nico az unikornis c. filmet néztem meg, szép kis film volt és igen, szükséges lenne egy unikornis mindenkinek, de a film szerint csak a tisztaszivűek érdemesek rá.
A bankban meg kitoltak velem, vagyis nem tudom, ezt ki cseszte el, lehet hogy technikai hiba, de úgy tűnik a koronavírus elején online beküldött fizetési moratórium izé, nem lépett életbe nálam, pedig rákattoltam a küldés gombra, nem is értem. Előkapartam az elküldött emailt és ellibbentem a bankba, szóval most azt vizsgálják, ez miért is történt. Ha én hibáztam, még az ünnepek előtt ki kell csengetnem egy csomó zsét, hogy ne hosszabbodjon meg a futamidő. Tiszta ideg voltam hazafelé jövet, nem tudom, mit vehet még el tőlem ez az egész helyzet és ez a mocsok lakás. 
Na, de most tényleg nem rinyálok. Inkább örülök, hogy nem sokára nem kell korán kelni és bár elterveztem, hogy írni, zenét hallgatni, pihenni is fogok, de nem tudom, az ajándékbeszerzés, a főzés és az esetleges takarítás ezt mennyire teszi majd lehetővé. Legyünk optimisták.

És jön Róka évösszegző kérdéseire a válasz. 
Bocs, ha kicsit deprimáló.

1. Milyen kihívásokkal kellett idén szembenézned? - Nekem minden év kihívás kb., ez az év különösen, a koronavírus átírta a dolgokat, szóval feladta a leckét az online meló, a sok korlátozás, a műtétem-amiből nem lett semmi ebben az évben.
2. Mikor voltál a legboldogabb? - A nyaraláson augusztus utolsó napjaiban.
3. Mikor voltál a legmélyebben? - Uhhh, ezt hirtelen nem tudnám felidézni, sokat vagyok mélyen. 
4. Mi volt idei éved legidegesítőbb dolga? - Kovid, egyértelműen :D 
5.Milyen újdonságok történtek veled? Volt köztük olyasmi, amit tavaly el se tudtál volna képzelni?- Az online munkavégzés "varázsa", a kijárási korlátozások, maszkhasználat, a normális élet megállása, ez az, amire én álmomban sem számítottam.
6. Van valami, amit hiányolsz az évből?- A boldogságot alapból. Az öleléseket, a kerti partikat J.-éknél.
7. Változtál, fejlődtél valamiben? Nyertél új, pozitív tulajdonságokat?- Nem hinném, ez az év nem volt erre való.
8. Szereztél negatív tulajdonságokat?- Még hülyébbé és antiszociálisabbá váltam.
9. Szereztél új barátokat?- Szerintem nem :(
10. Van olyasmi, amit azért nem tettél meg, mert nem voltál elég bátor?- Igen, nem adtam el ezt a trágya lakást.
11. Értek véget kapcsolataid?- Hát R.-el nem tudom, hanyadán állok, de szerencsére, akik eddig jelen voltak, és tényleg számítottak, azok most is itt vannak velem.
12. Min törted legtöbbet a fejed?- Azon, hogyan tudnék kilábalni a gödörből, amiben vagyok.
13. Mi miatt korholtad magad a legtöbbet?- Hogy nem léptem időben, így megint itt ragadtam.
14. Csalódtál pozitívan valakiben/valamiben?- Nem.
15. Mi volt a legelgondolkodtatóbb szöveg, amit idén hallottál? - Az élet végeláthatatlan csalódások sorozata.
16. Mi volt a legkedvesebb bók, legszebb mondat, legjobb dicséret, amit kaptál?- A pasim azt mondta, bízik bennem *-*
17. Mi volt a leggázabb mondat, amit neked szántak?- Lekoptathatatlan exemtől kaptam írásban: Tudom, hogy akarsz engem, ne foszd meg magad a jótól! Hát ezen azóta is kuncogok.
18. Volt valami, amin meghatódtál?- Oh, én mindenen meghatódok, legyen az film, vagy zene.
19. Volt, hogy kétségbeestél? Mi miatt?- Különösebben nem, csak az "alap" kétségbeesés volt meg bennem, hogy nem tudok változtatni még mindig.
20. Volt olyasmi, amit máig is elodáztál?- Igen, lakáseladás,költözés.
21. Sikerült túllépned olyan dolgokon, amik miatt tavaly még bánatos voltál?- Nem, azok még megvannak és fájnak.
22. Mire voltál a legbüszkébb?- Hogy nem bolondultam meg az online melóban.
23. Volt olyan tetted, megnyilvánulásod, ami miatt később szégyellted magad?- Idén elmaradtak a pia partik-nem is bánom-ezért nem égettem le magam.
24. Melyik volt a legviccesebb pillanatod?- Mikor pasimmal a téren galambokat etettünk ropival-helyesebben én etettem, és már vagy 30 odajött és a pasim azt mondta, hogy ha nem fejezem be a madarak körénk csoportosítását, ott hagy XD
25. Van legkínosabb pillanata az idei évednek?- Jah, mikor R.csak úgy beállított ide.
26. Kóstoltál meg új ízeket?- Ettem pár finom sütit és ott volt a mézeskalácsos csoki is.
27. Hazudtál idén valakinek?- Szerintem biztos.
28. Volt olyan időszakod, amikor áltattad magad valamivel?- Igen, éve elején, a változás, változtatás témakörével.
29. Megtudtál újat magadról vagy az életről?- Magamról nem. Az életről is csak annyit, hogy fura humorérzéke van.
30. Kitörölnél valamit az évedből, ha tehetnéd? - mármint a koronán kívül.- Betti kutya halálát.
31. Ha már korona, milyen hatással volt a vírus az életedre?- Kicsit borította az elképzeléseimet. De vannak jobb oldalai is, pl. az élhetőbb tömegközlekedés, ez mindenképpen pozitivum.
32. Csatolj egy képet, ami rákerülhetne idei életed könyvborítójára. 

33. Akadtak idén új problémáid?- Igen, szétverték a fürdőszobánkat, úgyhogy az most nagyon tré. Meg egészségügyi vacakolások. 
34. Mik azok a dolgok, amiket megoldottnak tekintesz?- Ilyen nincs jelenleg.
35. Erősebbnek vagy gyengébbnek érzed magad, mint tavaly?- Gyengébbnek.
36. Megismertél új előadót? Mi tetszett meg benne? Mutass tőle valamit!- White buffalo, Jack Savoretti, Avatar pölö. Klipeket most nem rakok, mert mióta új a blogfelület azzal gondjaim vannak.
37. Tettél idén valami jót másokkal?- Minden évben adakozom a beteg gyerekeknek, nem csak karácsonykor.
38. Ért valamilyen kudarc?- Hogy nem sikerült elmennem innen.
39. Volt részed meglepetésben?- Apróbbakban igen, pl. apám most lepett meg egy tök jó bakanccsal. 
40. Mi az, amit idén csináltál legelőször?- Nem tudom, nem emlékszem.
41. Történt veled olyasmi, ami a szerencsén múlt?- A lottónyeremény, soha nem azt az öt számot húzzák ki, amit én ikszelek.
42. Miért tepertél a legtöbbet? Sikerült elérned a célod?- A költözés elérése miatt, de nem jött össze.
43. Volt, hogy nem tudtál nemet mondani, pedig szerettél volna?- Idén nem emlékszem semmi ilyenre.
44. Ha a jelenlegi tapasztalataiddal visszacsöppennél 2020 januárjába, csinálnál valamit másképp?- Naná, rögtön az év elején elkezdeném árulni a lakást, nem törődve azzal, hogy mit vesztek rajta.
45. Ha a 2019-es énednek levetítenénk egy 2020-as montázst rólad, szerinted hogyan reagálna?- Sírdogálna.
46. Szerinted mi 2020 legabszurdabb történése?- Az egész 2020 egy abszurd történés volt.
47. Összességében milyennek érzed az éved?- Erősen rossznak.
48. Változott a jövőképed a tavalyihoz képest?- Igen, most még jobban akarom a változást.
49. Hogyan képzeled 2021-et?- Nem merek nagyon tervezni és álmodozni, de ennél remélem azért jobb lesz.
50. Most, hogy megválaszoltál 49 kérdést, milyen érzések kavarognak benned?- Mondhatni, hogy jó. Készen állok elengedni ezt az évet.
+1. Fedeztél fel új blogokat? :)- Párba biztos bele olvastam, de inkább az eddig olvasott és követett blogokra figyeltem.

Hát ennyi. Töltsétek ki ti is, ha tehetitek.

5 megjegyzés:

  1. Hú, én is tegnap átfutottam a saját kérdéseimet, és erősen elment az életkedvem a végére...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a kérdések voltak lehangolóak, hanem az én válaszaim :D

      Törlés
  2. Remélem, hogy nagyokat pihensz majd a szünetben :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervezem, bár eddig még nem nagyon jött össze, de van még jó pár napom.

      Törlés
  3. Én a gránit kövekre szoktam azt hinni messziről, hogy kiskutya 😂

    Igen, ez az egész év egy abszurd dolog volt. 🙄
    Pihenj sokat a szabin töltött időben!

    VálaszTörlés