2020. október 5., hétfő

HATE-fő

Na, ez a mai napi is minek???Inkább aludtam volna tovább, bár már fél 4-től ébren forgolódtam, aztán 5-kor meg keltem is fel. Sötét volt és a szél is feltámadt, mikor mentem. És még egy autó is majdnem elütött, a sofőr meg lesajnáló pillantásokkal illetett és valószínűleg elküldött anyámba. Részben igaza volt, én szökelltem át rossz helyen, de ő meg későn indexelt. Mindegy, mert mindez a hely előtt történt, látták is jópáran és ez nem is segített rá arra az érzésre, hogy tényleg, de tényleg le kellene lécelni. Mostanság majdnem minden nap ez van bennem. Hogy milyen egyszerű lenne kifordulni az fosszínűre festett kapun, mi több, már be sem lépni, na de persze nem tettem :/ 
A gondolataim amúgy all day szerteszét voltak. Délután belefutottam a postásba és annyira szét voltam csúszva, hogy háromszor számoltuk át a pénzt, amit hozott, biztos azt hitte, komoly baj van a fejemben.
Lehet, hogy így is van...
A hétvége egyik része unalmasan telt, akartam írni az ff-t, de nem jutottam odáig, korán keltem, mert egy idióta reggel 7-kor becsengetett a kapucsengőn, na és az idő is béna volt, semmi érdekeset nem csináltam.
Vasárnap meg elruccantunk a kerti partira J.-ékhez, szerencsére az idő a reggeli sötét, esősről nap közbenre átváltott egész vidámra, így elvoltunk. A kaják finomak voltak, pl. a tortából kétszer ettem :P
A hangulat nem volt fergeteges parti hard, lévén hogy már vasárnap volt, de én mindig jól érzem magam J.-éknél. Az italozást kihagytam, holott csábító néha legurítani egy-egy italt, tenni arra, mit hoz a holnap, de inkább fogtam egy 0%-os gyümölcsös sört. Pasim ellenben berúgott helyettem is. Ja és közölte, hogy a héten megy tetováltatni :O Hajrá.
Pénteken R. mondta, hogy hétvégén takarítani szándékozik és hogy ő mennyire szeret takarítani. Mire mondtam, hogy én meg nem szeretem, időpazarlásnak és nyűgnek tartom. Erre ő azt mondta, hogy hát ha nekem is lenne új, szép házam, higgyem el, én is szeretném a házi munkát. Hát lehet, de nekem még nem volt szerencsém szép és új házhoz. De persze ráhagytam, végülis a szépet könnyebb rendben tartani és a sikerélmény is nagyobb ugye.
Most amúgy nem tudom, mit akartam még írni. Kiment fejemből...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése