2020. augusztus 23., vasárnap

Szédült nyár

A nagyon-nagyon hosszú hétvége első két napja unalmasan és lehangoltan (azt írtam véletlenül hogy lehantoltan LOL) telt. A főzés lélekölő, meleg, zsírszagú valóságában. De legalább a pasim megdicsérte az oldalast, amit készítettem. Ezért már megérte a vakondlyuk méretű, sötét konyhában rohadni a tűzhely felett.
Anyám kórházba vonulása még mindig kérdéses, ami nyomaszt, na meg az is, hogy kiderült a hely-en átszervezések lesznek, amibe nagy valószínűséggel én is belekerülök. Jó lett volna ezt a nyaralás után megtudni, de nem volt ekkora mázlim sajna. Így még ez is nyomja majd a vállam, persze tenni ellene nem sokat tudok. Plusz még hátra van egy hivatalos ügy és egy vélhetően szócsatába menő eszmecsere a háziorvos rosszindulatú és kelletlen asszisztensével (ha valaha orvost váltok, az az asszisztens banya miatt lesz), mielőtt pénteken neki indulnánk a mini vakációnknak

A listát már megírtam és hosszú lett, ami nem túl szerencsés, lévén hogy buszozunk :/ Majd szelektálok, de nem tudom, mit mert a legszükségesebbeket írtam össze így is, de mégis sok.
A tegnapi nap végül azért elég jó volt, bár szar volt délelőtt a hangulatom, pontosan nem is tudom, miért. Tény, hogy nem készültem még fel a szeptemberre, a sulisokkal tömött buszokra és akármilyen tré volt, hiányozni fog a nyár. Nem tudom, miért, mert nem sok érdekesben volt részem, de akkor is. Jó, hülye vagyok tudom.
Délután, míg pasim sziesztázott, megnéztem a Pom-pon klub c. filmet és tök aranyos volt, idősek klubjában élő hölgyek csináltak egy szurkoló csapatot. És hát még a mamik is százszor jobban táncolnak nálam :D
Utána pasim felvetette, hogy menjünk el fagyizni kicsit. Ezer fok volt kint, de egye fene, minden jobb már, mint itthon dögleni. Szóval fagyiztunk egyet, belefutottunk J.-ékbe, váltottunk pár szót, minek következtében ma kettőre hozzák Zselykét pár órára, mert nekik valami elintéznivalójuk van. Szóval ma bébisittelni fogok (egy ismerősöm hirdette így, bébisitt hahah).
Hazafelé beugrottunk egy gyümis sörre, ott volt pasim tesója, vele röhögtünk kicsit. Egy faszi meg a nője majdnem összeverekedtek a teraszon, a nő szétkarmolta a fickó arcát :O hát igen...először "én is téged...", majd "te is az enyémet" ugye XD
Ja, meg bejöttek külföldi túristák, a srácnak valami írás volt az arcára tetoválva, na meg egy bazinagy karika fülbevalója volt, mire pasim tesója (akinek ezek a dolgok újnak hatottak), ezen poénkodott, hogy függönykarika stb. A csaja meg kopasz volt, na azon is kiakadt.
Este hét után értünk haza és engem meg még várt a fehércsokis profiterol (profi terror) és egy szórólap, hogy mexikói étterem nyílik erre hamarosan. Woah, mindenképpen ki fogom próbálni!!! Pasim már most rá van állva a chili con carne-ra (nem tudom, így kell e írni), engem meg churros (ami számomra megdöbbentő, de az egy desszert, oké tudatlan vagyok), meg a fajitas de pollo érdekel. Meg a spanyol nyelv, mert szerintem olyan menő.
Mindenkinek további szép napot!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy sikerült kikapcsolódni kicsit! És a spanyol nyelv tényleg menő:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) :) :) Igen, néha a dolgok,amikhez semmi kedvem nincs, meglepően jól alakulnak.

      Törlés