2020. augusztus 19., szerda

Nincs szükség a drámára

Csak a fanfictionokban. Érdekes, hogy amiket mostanában olvastam, mind lehangolóan (és ígéretesen) indultak, aztán vagy retinakifüstölő smut lett belőlük,vagy habos-babos happy end.
Nem így az életben...
Az elfuserált nyaralásból hazatért családtagok acsarkodása itthon folytatódott, melynek következményeként, anyám megint megy majd a kórházba, úgy megviselték a történtek. Bár hozzáteszem, másnak is magába kellene szállnia a családban-pölö apám-és neki kellene eltávolítani a Tinirüfkét, de nem fogja és hiába tölt majd heteket anyám kórházban, ha visszajön, itt semmi sem fog változni.

A kórház még nem biztos, de olyan 80%. Nem örülök, de az egészség a legfontosabb. Mentálisan is. Igyekszem felkészülni, hogy megint nehéz hetek jönnek, mert nekem kell majd az ő hivatalos és pénzügyeit is intéznem. De megoldjuk. Mert muszáj.
Ma délután kicsit sétáltunk és dumáltunk R.-el, most nem akart erőszakosan szülinapi partira invitálni az ismeretlen barinőivel. Viszont rohadt hideg lett mára és egy szál rövidujjúban nem volt akkora élmény a parkban csövezni. Aztán az eső is elkezdett esni, szegény R. szarrá is ázott, mire hazaért, nekem szerencsém volt, akkor kezdett esni  jobban, mikor beléptem a lakás ajtaján. Pedig általában én mindig elázok.
Pasim meg tetováltatni fog. Oh yeah. Úgy volt, hogy pénteken lesz a nagy alkalom, de a srác nem ér rá, szerintem majd csak szeptemberben lesz valami ebből. Ah, nekem is kellene még egy tetkó, már mióta tervezgetem...R.-nek van vagy 6 kb.
Én most madarat akarok perpillanat.
Ja, és nem bírtam ki, szóval A.-nak meg elküldtem a régi leveleiből párat fotón, hátha a fejéhez kap, hogy anno milyen kis cuki, szerény csajszi volt (ellentétben a mostani műkörmös ribivel), de annyi reakt volt az egészre mindössze, hogy de jó, ő ezeket a régi cuccokat már kidobta :( Mit is vártam tőle. Ő az új hullámos csajszi, én meg a ciki oldschool :(
De az osztálytalálkozós kihaénnem faszoskodásra ő sem megy. Most szombaton lesz amúgy ha jól emlékszem, majd előző nap lemondom, ha nem felejtem el.
H.-val is értekeztünk, megviseli a front, na de apámat is. Nekem csak az alvással van problémám, a 6 óra épp hogy megvan...
A laptopom meg tegnap halálra ijesztett, ilyen kék képernyő volt és alig bírtam kikecmeregni belőle, remélem nem adja meg magát, mert ha megint jön a vírus, tuti folytatódik az online meló, ami laptop nélkül érdekes lenne. Meg amúgy is én laptopon szeretek írni, a fanfictionomat nem is tudnám a telefonomon pötyögni. Egyszerűen felbasz az érintőképernyő.
És mik a hosszú hétvégi terveim? Röviden, semmi! Bővebben: a nagy büdös semmi!
Pasim szerintem csak holnap nem fog dolgozni, de nem nagyon csinálunk semmit, mert ő ma a haverokkal meccset néz, ergo majd késő este ér haza. A többi nap meg majd folytatom az írást és készítek egy listát, miket vigyünk az útra, mert jövő héten megyünk pár napra a nyaralóba. Már nagyon várom. Remélem, nem ilyen béna idő lesz. 
Mindenkinek pihentető hosszú hétvégét kívánok.

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom anyukádat, remélem, hogy hamar jobban lesz. Tök jó vagy, hogy így segítesz neki!
    Ez a front, hallod, engem is tökre megvisel, állandóan fáj a fejem, minden délután zuhog, tiszta trópusok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos, volt már jó pár okból kórházban, ilyenkor átveszem az ügyeit, ahogy tudom. Fordított helyzetben ő is segítene persze.
      Jobbulást neked is! Én mindenkitől azt hallom, hogy kicsinálja a front, fogfájás, fejfájás, apám most kért tőlem fájdalomcsillapítót-pedig nem egy nagy gyógyszerszedő.
      Az időjárás meg egyszerűen bolond lett.

      Törlés