2019. december 4., szerda

Nincs mese, itt a tél, én meg sehol sem vagyok

Na, szombaton pasim csak elvitt egy hangulatos kis étterembe!!!Nagyon-nagyon-nagyon (végtelenszer nagyon) jó volt. Régen nem ettem ennyit és hozzá olyan finom gyümölcsös sört is ittunk (Mort subite, nyami). Utána elsétáltunk az egykori kedvenc helyemre egy italra(elő is jött a nosztalgia, mikor még Sz.-el hetente minimum 1x itt dekkoltunk, teledobáltuk a zenegépet és kértük ki sorba a vodka-narancsokat, vodka-sprite-okat vagy boroskólákat. Most meg már se pia, se Sz.). A hely alaposan megváltozott, az egykor családiasnak, ugyanakkor kicsit lepukkantnak mondható kocsma (de én szerettem úgy), mára ilyen elegáns klubszerűséggé vált, bőrkanapék díszpárnákkal, meg laminált padló, Lestem is, mint hal a szatyorban. És megállapítottam, hogy baromira öreg vagyok én már ehhez. Ráadásul pont egy lánybúcsú volt, dj-vel, aki sorra nyomta be a mostani dalokat, na jó egy-két régebbit is, pl. Meat Loaf-tól az I'd do anything for love-ot, amin döbbentem egy sort, de respektáltam :) mivel imádom :D
Este 11 körül keveredtünk haza és szerintem az egyik legjobb este volt ebben az évben. Bár pasim mindig ilyen jófej lenne, de nem az, hála a bunkó barátainak :S

Közben megérkezett a tél, nagyon hideg lett. Na, meg leesett a hó, ami arra volt csak jó, hogy káosz legyen mindenütt, az összes út lefagyjon és össze-vissza csúszkáljanak az emberek. A busz ma reggel is egy csomót késett, ráadásul nem volt rajta fűtés sem, de ez már nem az első eset, mióta itt ez az ítéletidő. Vettem magamnak egy kabátot a turiban, felkészültem a hidegebb napokra, sőt sapkát is vettem fel mert ma hajnalban -7 fok volt (taps-taps). Az, hogy idiótán festettem benne, az más dolog...De mikor már nem érdekel, hogy nézek ki sapkában, azt hiszem kutyahideg van.
És mivel ilyen tré az idő, még el sem kezdtem a karácsonyi bevásárlást, még listát sem írtam, sőt ötleteim sincsenek, a kedvem sem túl nagy. Idén még 2 hivatalos ügy vár rám, ezért nem teng túl az ünnepi hangulat, esetleg majd utána. Bár nem szeretem túlzottan a karácsonyt. Még azt sem tudom, én mit szeretnék, pedig a szüleim már érdeklődtek, rávágtam hogy parfüm, vagy háztartási eszköz, az mindig jól jön. Meg amúgy én mindennek örülök. 
És írkálom a fanfictionomat és egész jól megy, bár a téma marhára nem vidám, sőt...
És ha lenne rá mondjuk 2x12 órám egyfolytában, akkor még decemberben be is fejezném. Csak hát nincs annyi időm rá, mint szeretném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése