2018. december 23., vasárnap

Karácsony 2018

Tartozom egy bocsánatkéréssel, mert tudom, hogy ígértem új részt a Still breathing sztoriból, meg egy másik írást is. Na, hát az a helyzet, hogy úgy el voltam havazódva, hogy napokig be sem kapcsoltam a gépet, így nem tudtam befejezni az ígért részt, a másik történettel pedig megakadtam. Most hogy ilyen hideg lett, majd megfagytam itthon, semmi sem esett jól, plusz a nyakamon volt a karácsonyi bevásárlás és sok más tennivaló, az utcákat jártam, a bakancsomban meg egy fél óceán mennyiségű víz-mivel hogy átázik-, az idióta emberek, a  bolti tolongás, a tömegközlekedés az agyamra mentek-szóval volt elegem-melegem (na jó, melegem az nem, sajnos), és nem jutottam a dolgok végére.
Holnap meg már fadíszítés, plusz egész napos főzés, aztán rokoninvázió...mi megyünk, ők jönnek, ismerős gondolom mindenkinek.
Nem tudom mikor jutok oda, hogy befejezzem a részt, nem ígérem, hogy idén, de sietek. 

Addig is mindenkinek szeretetteljes, békés, boldog karácsonyt kívánok!!!!!!!!!!!!! <3 

2 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a metálos verzió :)
    A "mi megyünk, ők jönnek..." na ez a része kimaradhatna... nem azért mert nem szeretem a családomat! Szeretem őket! De az év mindnen egyes napján... én az ilyenkor szokásos sablonos ömlengést hagynám ki...
    Neked is Boldog, Békés Ünnepeket!
    Nyugodt, töltődős napokat!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, remélem jó karácsonyod volt :) És teljesen igazad van, a rokonos fejezet nálam is kimaradhatott volna, bár ebben az évben egész jó volt, ahhoz képest, hogy pl. valamelyik évben a hugom, a pasija és anyukám úgy összevesztek egymással, hogy testvéremék felpattantak a karácsonyi asztaltól és elszáguldottak *-*
      Remélem, hamarosan visszarázódok én is és végre be tudom fejezni a Still breathing fejezetét, valamint hogy végre olvashatom a te sztoridat is!
      Boldog és eredményes új évet kívánok neked!!!!!

      Törlés