2018. december 13., csütörtök

Húzd arrébb a beled az útról, bazdmeg!!!

Üvöltötte a középkorú, bicajos nő a kb. középsulis csajra, aki a járdán téblábolt és épp hogy csak el tudott ugrani a veszettül száguldó jármű elől, majd értetlenül meredt a káromkodó nőre. 
Kedvesség az van a szeren, hiszen a karácsony a kertek alatt bakker *-*
Megjegyzem, a biciklis ment a járdán, mert hát hiába van szép bicajosút megépítve, némelyik agyhalott akkor is a gyalogosok között megy és még kaffog is, ha nem tűnnek onnan azonnal.
Ja, nekem is beszólt egy nő bevásárló központban, mert ledekkoltak ő, meg a barátnője, a fotocellás ajtó közepére, én meg nem vártam rájuk, hogy eldöntsék, mennek, vagy maradnak, és bementem. Meg rájuk hagytam a vartyogást is, túl ünnepi volt a hangulatom, hogy foglalkozzak velük.
Elkezdtem az ajándékok beszerzését, hétfőn a pasimmal,aki nem is annyira hisztizett be ettől. Micsoda haladás. Még hátravan pár dolog, a héten majd valahogy letudom azok megvásárlását is. Jó lenne, ha már csak a menünek szánt élelmiszerek maradnának jövő hétre. Továbbra sincs kedvem ehhez, de muszáj csinálni.
Mást nem nagyon tudok írni, csend van.
Karácsonyelő.
Várakozás a jobbra.


2 megjegyzés:

  1. Igen, azok a biciklisek akik a járdán száguldoznak, azok az én agyvizemet is felforralják. Egy esetben teszek kivételt! Ha kisgyerekről van szó... vagy viszi a biciklin, vagy éppen a szárnyait próbágatja a kis titán a kétkerekűn. Mert szerintem - saját tapasztalat -, azoknak igenis veszélyes az autós közlekedésben résztvenni. Én is jártam már úgy, amikor az óvodából hoztam haza a lányomat úgy előzött meg egy nő, hogy a visszapillantó combon csapott!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyerekesek még szabályosan is közlekednek, úgy vettem észre. Itt a fő csapásvonal a renitenseknél, a nyugdíjasok és a középkorúak, ezutóbbiak még verbálisan is odaszólnak-ordítanak, mikor hogy-ha nem ugrik el előlük az ember. Pedig kis városkámban, egész szépen ki van építve a bicajosút hálózat, de van akik a kihívásokat szeretve, akkor is a gyalogosok között száguldoznak és még ők háborognak, ha szóvá teszik, vagy nem túl szépen néznek rájuk. Mert szerintük nekik azt is lehet.
      Bezzeg ha szegény gyalogosok tévednek a bicajosútra...

      Törlés