2018. június 5., kedd

Szerintem nyár!

A hónapban megyek rock koncertre!!!Azt hittem, ez a banda idén nem is lép fel erre, és tök jó volt, mikor a neten felfedeztem, hogy mégis!
Így most a jegyre spórolok és persze bízom a legjobbakban. Annyira várom már.
A külföldi ismerős visszaírt nekem, úgy tűnik, már nem haragszik, egy kapcsolat megmentve.
Írom a Still breathing új részét, nemsokára fent lesz!
J. durva színűre festette a haját! Majd lehidaltam, mikor fb-n átküldte a képet. Jó is a megújulás. Én is belenyírtam a hajamba, de azt jobb nem említeni *-* Amúgy nem érdekel.H.-ék a héten nyaralnak, jó nekik.
A. szakított, majd újra összejött a titkos pasival, kutya-macska kapcsolat ez, jelenleg megint mosolyszünet van.
A pasimmal mi is hol így, hol úgy vagyunk.
De nyár van! És a hangulatom is jobb ilyenkor. Idén is készítek egy bakancslistát, hátha több dolgot tudok megvalósítani belőle mint tavaly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése