2018. június 25., hétfő

Meg nem értés, árulás és seggfejkedés

A hétvége tré volt, nincs ezen mit szépíteni. A hugom kitalálta, hogy menjünk el egy olyan rendezvényre, ahol az a retek nő is ott van, akivel a pasim csalt. Nem biztos, hogy összefutottam volna vele, olyan 80%, hát kössssssz...ki is hagynám. Így passzoltam és a hugom is besértődött valószínű.
Mondtam a pasimnak a dolgot és naná, hogy nem állt mellé. Szerinte, én mindenből kihúzom magam és ilyen antiszociális vagyok. Amúgy ha nem tűnt fel neki, az ő kis ex ribije miatt volt az egész. De nem kell mellém állni, dehogyis! Persze rosszul esett, de nem voltam meglepve. De azért szar érzés volt, nem tagadom.

Aztán a postaládában meg ott várt Á. levele. Már régen írt, nem is hiányzott annyira, meg nem is voltam rá berendezkedve. Múltkor írtam neki a hiteles szívásomról, azt reméltem, megérti (mert hát barátnőmnek nevezi magát, de számtalanszor bebizonyította, hogy annyira mégsem az), de mit is vártam tőle, aki a milliomos apuci és anyuci házában él és még a reggelit is ágyba kapja, mint egy három éves?!Bunkó stílusban kioktatott írásban, hogy mégis mit hittem, hogy majd elengedik a hitelt vagy mi-persze nem hittem ilyet, nyugi-meg hogy ne álmodozzak nyaralásról. Mert akinek hitele van, az nem érdemli meg a nyaralást. Kapja be!! Nem gyengén felrántott és olyan, de olyan szívesen elküldeném a büdös picsába, de volt gyerekszobám, így majd írok neki valamit, ami nem látványos, de ütni fog .Pl. az esküvő és gyerek kérdés mindig érzékenyen érinti, felhúzza magát rajta és csak kotkodácsol, mint valami csirke. Ugyanis ketyeg a biológiai órája, de a pasija meg erre ballasztikus ívben tesz, inkább lerázza és más nőkkel-többek között A.-val is-hetyeg. 
Na de visszaszámolok, még négy nap a koncertig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése