2018. június 21., csütörtök

Pancser's déjj

Bő egy hét van hátra a koncertig!!!Néha annyira felpörget, néha meg előjön belőlem a pesszimista, hogy várjuk ki a végét, majd ha ott leszünk a színpadnál...Pedig már a jegyem is megvan. Mégis nehéz elhinni, hiszen nem sok változatosságban van részem mostanság.
Reggel a szekrény totál szétkarcolta a karomat, vérzett is, úgy néz ki, mint aki szándékosan falcolgatott volna. Locsoltam rá Betadine-t és leragasztottam, így legalább nem látszik. Gáz, ha azt hiszik, ilyenekkel foglalkozom. Van egy műtéti heg pont a karomon és az exem azt mondta, ne tagadjam, hogy volt öngyilkossági kísérletem *-* Jesus...Mondjuk neki volt egy pár, lehet magából indult ki, vagy mi.
Amúgy kikészít ez a hőség, a buszon nincs levegő szabályszerűen, fuldoklás ezerrel. A buszmegben tegnap reggel volt egy atom kész srác, már ott sorakozott előtte vagy 6 üres sörös üveg, ki volt mint a liba, de hát ebben a melegben még a józan emberek is rosszul lesznek. Csoda, hogy felengedték a buszra, totál be volt állva. Mindenkinek neki ment, dumált össze-vissza. Az öregek megbotránkozva nézték, az meg azt sem tudta, ki van kivel :S
Aztán egy asszony szórta  szét a cuccait a buszon. Ez a meleg megőrjít mindenkit.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van egy eléggé félreérthető sebem... munkahelyi balesetből kifolyólag...
    Dobozüzemben dolgoztam, papírvékony lemezekből vágtuk ki gépekkel a dobozok tetejét, alját. A kivágott darabokat az ölünkbe gyűjöttük... na ez a kis gyűjtemény véletlenül szétvágta a csuklóm, ahogy húztam bele a gépbe a lemezt... Felületkezelt lemezek lévén tökéletesen jól láthatóan forrt össze... :D
    Full tisztára olyan, mintha szándékos kísérlet lett volna valamikor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az nagyon tud fájni *-* És igen, a helye meg örökre ott marad.

      Törlés