2017. július 24., hétfő

Mint ha nem lenne holnap (de van másnap, ami irtó szar)

A buli szerintem jó volt! Nem szeretném bő lére ereszteni, jól éreztem magamat. Ott volt pasim jó pár barátja, sokat ismertem, meg volt pár ismeretlen is, egy csávó folyton odajött és fogdosódott, na őt már pasim meg akarta verni :D Lettek közös képek, de Isten óvjon mindenkit, hogy én azokat közzé tegyem :P
Meg ott volt J. is, akivel közösen piáztunk és kornyikáltunk. Vigadtunk rendesen és hát fogytak az alkoholok. Tudtam, hogy ezt másnap meg fogom bánni és hát így is lett, volt egy kemény másnapom, fetrengéssel és más nyalánkságokkal (részletektől mindenkit megkímélek) megspékelve.De bakker, akkor is megérte!!! Viszont tényleg nem való már nekem ez a túltolt pia+buli kombó, még most sem vagyok túlzottan a helyzet magaslatán.
És a héttől kezdődik a rockfeszt. Asszem, megpusztulnék ha nekem most egy hétig inni kéne, ha rágondolok is, a hideg ráz. Van, aki már előző hétvégén kiköltözött ahhh...Durva. Tőlünk is kérdezte pár ismerős, hogy megyünk e, de kategorikus nem, volt a válasz. Se kedvünk, se energiánk és főleg pénzünk nincs ilyesmikre. De aki ott lesz, az bulizzon nagyon jót!!!
És a végére hagytam, hogy lesokkolt a Linkin Park énekesének tragikus halála. J. írta fb-n ,el sem akartam hinni, múltkor Chris Cornell, most meg ő...
Nyugodjon békében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése