2017. május 29., hétfő

Durvaság a köbön, avagy, találkozásom a Morphthing.com-al

A hétvége eltelt, szombaton takarítottam és mivel pasim kivételesen itthon volt, befogtam segíteni, volt néhány dolog, amihez kellett. Nem volt lelkes, de csinálta.
Vasárnap látogatóban voltam a kórházban a rokonunknál. Az állapota továbbra is rossz, nem etethető, nem itatható, infúzió tartja életben. A nővér szerint, az idősek néha feladják és akkor mindenki tehetetlen. Az a baj, hogy mi, a családja nem akarja feladni, azt akarjuk, hogy köztünk maradjon még, hogy küzdjön!
Erősnek kell lennie, és nekünk is. Legalábbis annak kellene.
Á. meg konkrétan kiszekálja a belemet a hülye plázázásával! Nem érti meg, hogy most nincs hozzá kedvem, hiába célozgattam neki, kb. mintha a falnak vakerálnék. Szóval feladtam és majd a héten letudom. Az a gáz, hogy nem velem akar találkozni konkrétan, vásárolgatni akar, nem én érdeklem. Jó, engem meg ő nem érdekel, kap egy órát és kész. Annyira utálom, ha valaki ilyen erőszakos :S
A végére pedig napi súlyosság, a Morphting.com oldal, ahol híres emberek képeit lehet összekeverni, plusz van olyan opcio is, hogy meg lehet nézni, milyen lenne a gyerekük OMG.
Tudom, hogy beteg vagyok. De vicces oldal :D 

Íme pár szuper mixelt celeb kép :
Marilyn Manson-Hitler
Gollum-Adolf Hitler
Robert Pattinson-Chewbakka-Justin Bieber
Chewbakka-Miley Cyrus

Marilyn Manson-majom 
Harry Potter-Lady Gaga


(én kérek elnézést haha)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése