2017. március 25., szombat

Hangulat??Ha-ha-ha

Zavaros minden, de elindult a gépezet :( A pasimék jelenleg is a rokonunk házát teszik lakhatóbbá, hogy majd tudjunk költözni. Előre látom, hogy a sok szarkavaró szomszéd, hogy fog ránk ujjal mutogatni, hogy kitúrtuk a lakásából. (pl. tegnap is belebotlottam a H. házaspárba, akik pár házzal odébb laknak, elkezdtek sajnálkozni a rokonunk sorsán, majd azt mondták, jól teszem, hogy oda megyünk lakni, bőszen bólogattak, magukban meg jól elítéltek, tudom én, ilyen ez a filmes szakma)
Pedig nem igaz. Ő már nem jöhet haza. A héten erről orvosi papír is született. Demencia. Súlyos fokban. A teszten kérdezték tőle, tudja e hol van, azt mondta a lányáéknál. Szomorú dolog ez.
És én is szomorú vagyok. Vagyis inkább kedvetlen,a napok csak mennek felettem, még mindig nem kezdtem pakolni.
Ma lenne egy jó koncert, tegnap még volt hozzá kedvem, de mikor megtudtam a belépő árát, el ment a hangulatom tőle. Szóval szerintem nem megyek, a pasim amúgy sem kedveli a bandát.Pedig tuti jót tenne kicsit kimozdulni és elfeledkezni a gondokról, de hát majd máskor.
Ja, H. anyósa a hét elején meghalt, szóval ez egy ilyen szar hónap ebből a szempontból.
Meg sok másból is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése