2017. február 15., szerda

Káosz a fejben

A pasim vasárnap berúgott. Mert hát nincs is jobb annál, mintha részegen zárja a hetet és másnaposan kezdi az újat :S
Én meg tegnap azt álmodtam, hogy Mr. Népszerűvel szexeltem.*-* *-* A durva az volt, hogy utána minden részletre emlékeztem. Pedig mostanság nem is nézegettem annyira Mr. Népszerű fotóit. Erre egy ilyen +18-as álmom volt. Kemény...
De vajon, miért ?
- Szeretnék szexelni Mr. Népszerűvel, mármint tudat alatt
- Megártott az orrba-szájba reklámozott Valentin nap
- Hülye vagyok
És a három együtt sem zárja ki egymást. Álomfejtés kimaxolva.
A vasárnapom még a pasim berúgása előtt el lett amúgy cseszve. Az adóbevallás miatt felhívtam a könyvelőt, aki sok jóval nem szolgált és ezek mellett kb. úgy beszélt velem, mintha a seggéből rángatott volna elő. És persze mikor említettem neki, hogy kicsit zűrös most minden, meg hogy albérlet keresésben vagyunk, neki állt kéretlenül osztani az észt. Miszerint nem most kellene kapkodni, hanem már hónapokkal ezelőtt neki kellett volna állni, meg hogy nem érti, miért nem megyünk vissza az őseimhez lakni, meg egyéb faszságok, lekezelő stílusban. Komolyan legszívesebben elküldtem volna a halál faszára, mert adó ügyben hívtam fel és nem életvezetési tanácsokért. Bírom, hogy mindenki belevauzik abba, hogyan és mit csináljak. Ja, persze háromemeletes házból könnyű ám lenyomni az embert, mint a bélyeget...
Aznap még anyum ajánlott egy albérletet valami hirdető újságból, villámsebesen felhívtam, naná hogy már kiadták :/
Csőd...
De hogy valami jót, illetve pozitivat írjak, az I'm not ashamed megnézése után, elhatároztam, hogy megveszem a Napsugaram c. könyvet, amit Dylan anyukája Sue írt és sok jót olvastam róla itt a neten. Remélem, hamarosan nálam lesz és olvashatom. Izgatott vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Igen Én még mindig itt! :D
    Te tutira az alteregóm vagy! :D
    Eddig is sok közöst fedeztünk fel.. a lényeg: mi is most keresünk albérletet párommal és hasonlóan kilátástalan a helyzet na és a fogam is.. :(
    Hamarosan mesélek róla egy bejegyzésben, ha gondolod majd nézz be ;)
    Addig is sok sikert nektek és jobbulást a rokonodnak!
    Judit

    VálaszTörlés