2016. június 30., csütörtök

Kisbabaaa!!!Valamint némi eszmefuttatás koncertről, barátokról.

Egy gyönyörű gólyahírrel kezdeném!!!!Megszületett J. babája, Zselyke június 28.-án!!!!!!!!!Anya, baba jól vannak :) Tegnap mobilon küldött képet a kicsiről, szépséges :) Sok sok boldogságot nekik!
Holnap akarom meglátogatni őket, mert szombaton szerintem kiengedik, utána meg biztos sorra adják a kilincset a rokonok. (és H. babája is pár héten belül megszületik, igaz ő jó régen nem jelentkezett, remélem okés vele minden)
Holnap A.-val is összefutok, rám írt, én meg jól meglepődtem, de persze, naná hogy találkozunk. Régen nem beszéltünk személyesen.
Sz.-ről semmi hír, értem én a hallgatást is, ezekszerint nem tart érdemesnek arra, hogy megossza velem a rohadt telefonszámát. Pasim erre nem gyengén cinikusan azt mondta, hogy várjam csak ki, amíg pénzre nem lesz szüksége, na akkor rögtön közli velem a számát :D Sajnos igaza van...Mondta egy csaj is, akivel anno Sz. sokat lógott együtt, hogy ha tehetem, messze kerüljem el, mert a pasija hatására erőteljesen negatív irányba változott a személyisége. Tőle is kért pénzt nem egyszer, a csaj adott neki, ő meg szépen nem adta vissza és eltűnt a bal fenéken...Öhmm. mondjuk tőlem hiába kér, szegényebb vagyok annál, mint hogy tudjak neki adni. De az tény, hogy tőlem is akart már kérni csekkekre, bevásárlásra, aztán kiderült, hogy bulizásra kellett volna. Lehet erről már írtam. Sokat agyaltam az elmúlt napokban Sz.-en, néha nem tudom értelmezni őt, ha kicsit jobb passzban van mondjuk pasi ügyileg, akkor eléggé önzővé és érdektelenné válik.
Talán hagynom kéne egy ideig a francba, úgyse tudom elérni, akkor meg?! Majd jelentkezik, ha kell neki valami, akár pénz, akár egy balek, aki végighallgatja.

Hétvégén meg itt a koncert! Vegyes érzelmekkel várom. Fuvart találtam, apám megszánt és úgy néz ki, hazahoz, szóval talán nem kell a hajnali fél ötös vonatra várni a hidegben. A pasim remélem nem fog berúgni, mert akkor fater kikattan és tuti nem engedi be a kocsiba. Szeretném jól érezni magam és semmi több. Bízom benne, hogy sikerülni fog.
Majd jövök és beszámolok, mi hogy volt. Mindenkinek szép hétvégét és nincs feledésbe merülve a novella sem, a közeljövőben hozom az utolsó részt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése