2016. június 11., szombat

Rossz idő, rossz dolgok

A pasim barátja sajnos meghalt. És rohadtul nem érdemelte meg!!!!!!! Mint általában senki sem érdemli a halált, de ő főleg nem. Annyira rendes ember volt.
Nyugodjon békében!Úgy sajnálom...

A hetem ezenkívül a rossz híren kívül sem volt túl fényes. Fájt a fogam, rémálmaim voltak és rosszul is aludtam. Ma is már reggel hatkor felébredtem és csak forgolódtam hétig, akkor aztán meguntam és inkább kimentem kávézni.

Ja és kijött a bogár fóbiám és rosszabb mint eddig. Akkor is darázs zümmögést hallok, amikor nem kellene. Lehet, hogy szép lassan megőrülök. És a pszichiáterhez sem tudtam eljutni időhiány miatt, pedig ha mondom neki, lehet hogy már rám adja a szép hosszú ujjú pulóvert :S

Pasim dolgozik. Az ég meg leszakadt. Ömlik az eső. Szürkeség ezerrel.
Unalom a köbön.

1 megjegyzés:

  1. Helló beló!
    Uhh sajnálom a barátotok, részvétem :(
    A fóbia ismerős! Nekem telefonnal van ilyen! Nem tudom hogy másnak van-e ilyen a világon, de sűrűn érzem azt hogy rezeg a zsebemben a telefon és megijedek, hogy vajon ki keres, mire kiveszem és ne is hív senki meg semmi értesítés.. :/ Találkozunk a párnás szobában :D

    VálaszTörlés