2016. június 23., csütörtök

Túlgondolva, avagy én, meg a lejárt lemez

Az ősök durván összebalhéztak, már a válást fontolgatták. Durva. Mára meg kibékültek. Hm...Még jó.
Most olvastam vissza Sz.-vel való emailezéseinket úgy 2010-2011-ből és ott említettem neki, egy vörös hajú gothos ribancot, aki a pasimnak írogatott és hívogatta, de nem szólt bele. Hogy ez nekem nem jutott eszembe! Lehet, hogy ez a csaj volt az, akit pasim virágnyelven említett, hogy lehetett volna, de mégse lett...pfffff.
Még jó, hogy leesett *-*
Mivel Sz. kiírta az egész nevét (mert ő ismeri), rákerestem faszbukkon és láttam, hogy hozzá képest sehol sem vagyok, szóval...Nem is értem...Meg azt se, minek bántom magamat ilyenekkel. A múlt az múlt nem?!E
zer éves ökörség, de attól még nem fogom elfelejteni. Én ilyen szarul vagyok összerakva tudni illik. Ahh, néha még magamnak is fárasztó vagyok, betett a meleg...
Jah és ha már fb, volt "szerencsém" látni, hogy Mr.Népszerű (megint) beújított egy nőt, aki bár fiatalabb nála, de három gyereke már van.Jah, igen, jönnek a motoros találkozók, kell valaki, aki segít neki hányni(szemét vagyok na).
Giccses szíves szmájlik, meg hasonló hányinger. Jól van akkor :/
De nem kavar fel!
NEM KAVAR FEL!!!!!!!!!
Na, jó egy kicsit. De ez az összes nővel így volt és lesz is.
Velem amúgy semmi új nincs, döglődök a kánikulától és vágom a centit a koncertig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése