2016. április 2., szombat

Üresjárat

Nagy nihil jellemezte a hetemet, semmi említésre méltó nem történt. A húsvét is eseménytelenül lement, semmi felhajtás, de jó is így. 
Amikor időm engedi írok, hamarosan hozom a novella második részét, lehet hogy lesz harmadik és negyedik is, ez még nem biztos, de szeretném. Most van ismét ihletem és ez ritka dolog mostanság. Leülök, kellően belemerülök, aztán csak azt veszem észre, hogy eltelt egy óra (vagy több) és majdnem megírtam a fejezetet. Szerintem akkor jó az írás, ha el tudok veszni benne, ha szabadon akkor és azt írhatok amit akarok és élvezem is. Ha már kötelességből csinálom, akkor nem megy úgy, sőt nem megy sehogy sem. Most tehát jó passzban vagyok és erre rá is fekszem.
Regisztráltam a Wattpadra és oda is fel rakosgatom az írásokat, hihetetlen, de már van vagy 7 követőm :) :)
Pasim egész hétvégén dolgozik, de én már a koncertre készülök, egyelőre lélekben, hiszen még egy hónap van kb. addig, de kell valami, amit várni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése