2016. április 22., péntek

Tonight, tonight

Yeeah, egyenlőre mégsem kell költöznünk az albérletből!!! Megvallom, nagy kő esett le a szívemről, szeretek is itt élni, meg kedvem sem volt a macerához, ami az albérletkereséssel, meg költözködéssel jár. Tegnap már annyira elkeserített a dolog, hogy beleettem a H.-nak vett szülinapi csokiba *-*
Most kaptunk még egy kis időt, úgy örülök!!!
Nemsokára indulunk a buliba, alig várom!!!!!!!!!Remélem, egyik exem sem lesz ott.
Jaj, csak ne lennék ilyen dögbeteg, egész héten küszködtem a megfázással,de kit izgat, ma este igyekszem jól érezni magam, nem törődöm a gondokkal, csak a zene lesz, meg én, meg a pasim, meg a haverok, már ha jönnek, még nem biztos.
Én megyek (anyum kölcsön pulcsijában hihi).
Gyerünk a Mulch klubba :D :D Hülye vagyok :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése