2016. január 24., vasárnap

Fáznék, de ahhoz sincs kedvem, avagy TESZEKRÁJA újra támad

Olyan hideg van, hogy konkrétan megmozdulni sincs kedvem, de ez nem így működik persze. A kezem, meg a szám totál kikészült a hidegtől, mondjuk a szám az amelett, hogy kicserepesedett, még fel is dagadt, és ezt megállapítva, lehet hogy rám férne egy ajak feltöltés :/ Ettől csak előnyösebb fejem lenne. Na jó, vicc volt, feküdne a frász kés alá.

Ráadásul megint benyeltem egy megfázást, fáj a fejem, torkom, hajnalonta brutál mód köhögök és a fogam is rákezdett. Bár gőzöm nincs, mi a kurva anyjától  fáj, mivel hogy ki van idegelve.

És emelett nincs is kedvem semmihez sem, a rokonunk ápolása az egész családot fásulttá teszi, szerencsére fizikailag már jobban van, de mentálisan sokszor beüt a krach és olyankor nehéz vele boldogulni.

Legjobban anyámat sajnálom, ő frankón kivan ettől az egésztől. Na jó, kicsit én is, de igyekszem valahogy tartani magam.

A barátok is el vannak veszve. A. nagyon régen jelentkezett, Sz. úgyszintén, J.-vel óvatosan bánok, mióta megtudtam, miket mondogat a hátam mögött, nem mutatom, hogy tudok róla, de érzékelhetően kevesebbet keresem.

Na és H....ő most el van foglalva azzal, hogy ugye nem tartja meg a babáját. Ez a mai napig elszomorít, bíztam benne, hogy máshogy dönt, de nem így lett. Egyszer hívott, hogy kísérjem el vérvételre, vagy valami ilyesmire, de nem értem rá.

És még az a retek hó is leesett reggelre. Tudnám minek....

Napiszexi....Chrissssssssssssssss :P

1 megjegyzés:

  1. Jobbulást neked, a rokonodnak meg főleg és kitartást az ápolásához. Barátok ügyében nálam is ez a helyzet -majd hiányzunk mi még nekik ;)
    Ha valaminek legalább a hónak én szemályszerint örülök! :)

    VálaszTörlés