2015. szeptember 27., vasárnap

Au....

Ezek a fenti szavak jellemzik az érzést, mikor a pasid össze keveri a születésed napját az ex csaja születési dátumával...


Oké, hogy a csaj pár nappal előbb született csak mint én, de akkor is...na ne már...Mondjuk én már nem is csodálkozom semmin.

És másnapos vagyok...
Eddig úgy voltam vele, hogy a pezsgő az egyetlen alkoholos ital, amit mostanában meg bírok inni (minden mástól vagy hányok, vagy fáj a gyomrom).
Na már most már a pezsgőtől is rosszul vagyok.
Erről ennyit...

Az esküvőre még semmit nem vettem meg, továbbra sincs ruhám, cipőm és pénzem sem, hogy ilyeneket vásároljak. Nem is érdekel, pedig jobb lenne összekapni magam és beszerezni ezeket.

A héten H.-val császkáltunk a városban, klassz izomlázam lett a sok járkálástól. A pasijának nézett ajándékot születésnapjára, meg vett még egy csomó mást is. Úgy volt, hogy másnap is találkozunk, de az idő tökre elromlott, szóval nem lett az egészből semmi. Na, de majd jövő héten.
És Sz. is előkerült, amin meglepődtem, de persze örülök neki, ha felbukkant.

Ja, és lett egy másik fb-s írogatóm. A zakkant srác most felszívódott, de helyette itt termett egy másik, aki nem zakkant,de hirtelen felindulásból küldözget nekem matricákat, amiket nem nagyon tudok hova rakni,mert személyesen nem is ismerjük egymást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése