2015. szeptember 22., kedd

Érzések kavalkádja

Valami szar van a gépemmel,mert dög lassú és ilyen fos kisbetűket ad be :S

A vasárnap kaotikusan telt, egyrészt rossz kedvem volt a pasim beszólása miatt, másrészt az idő is elkenődött.

H. hívott, hogy találkozzunk már mert trében vannak a pasijával és kísérjem már el a dohányboltba, mert rá akar gyújtani, de nincs mire.
Mondom neki, jó menjünk. Össze szedtem magam, aztán már a lépcsőházban voltam, mikor visszahívott, hogy inkább mégsem. Na, akkor vissza az egész.

Kicsivel később megint hívott (pont akkor szakadt legjobban az eső), mégiscsak találkozzunk, mert kellene neki a cigi. Mire felhívtam a figyelmét, hogy ezerrel esik az eső, szarrá ázunk, mire a jó messze lévő dohányboltig elmegyünk.
Belátta, igaz a dolog és azóta nem beszéltünk. Jó lett volna találkozni és beszélgetni amúgy. Azt hittem ő, meg a pasija tök jóban vannak, igaz elmaradt az esküvő, de állítólag csak jövő tavaszig, most meg itt eszik egymást.

A pasimra visszatérve, nem jutottam előbbre a csaj kilétét illetően. Lehet, hogy nem is kellene tudni az igazat, biztos fájna. De így meg az fáj, hogy nem tudok semmit és pasim egy szót sem árul el.

Pedig úgy megnézném magamnak a ribit és belevernék az arcába, csak hogy tudjam, milyen a "vetélytárs". Mennyivel jobb, szebb nálam, vagy mi az amit pluszba adna pasimnak.

Van egy pár tippem ki lehet, némelyik elég vad, de én már nem bízom senkiben sem.
Nem kellene amúgy ilyeneken kattognom, van elég bajom enélkül is, de hát csak sokat gondolok erre. Hiába mondta pasim,hogy NEM történt semmi állítólag. Már az is zavaró, hogy valakivel olyan viszonyban volt, hogy felmerült egy kapcsolat kérdése...

Fura, hogy vénségemre (hah) lettem megint hülye féltékeny picsa. Azt hittem, ezt a hülyeségemet levetkőztem már.

Az is fura, hogy ennyire fáj és szomorúvá tesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése