2015. szeptember 15., kedd

Momentumok

Sikerült jól lebetegednem, ahogy ilyenkor ősszel szokás :/ Egész hétvégén döglődtem, fájt a torkom, a fejem és nem éreztem az ízeket, ehhez képest viszont ehető kajákat főztem.

Reggel úgy köhögtem, hogy szerintem még a lépcsőházban is hallották.
A fogam is fáj, de az már hónapok óta töretlenül, meg sem lepődöm ezen.
Azon viszont igen, hogy meghívót kaptam egy rokonom esküvőjére. A srác rendesen el van eresztve anyagilag, szóval igazi nagy magyar lagzi lesz, sok vendég, rongyrázás, amibe én nem illek bele. És kedvem sincs gazdag, meg boldog embereket bámulni. Viszont választásom sincs, menni kell és kész. A pasim kijelentette hogy ő nem jön és még csak fel sem róhatom ezt neki, nem ismeri a rokonomat.

Tehát násznép, harangok,meg esküvői torták, az már más szempont, hogy se erre megfelelő ruhám, sem alkalmi cipőm nincs. Az én ruhatáram kimerül a farmer-pulcsi-tornacipő tengelyen, ebben járok és nem forgok olyan körökben, ahol ki kell öltözni. 

Pénz erre nem áll rendelkezésemre, csak egy halom kintlévőségem van. De valahogy meg kell majd oldani a ruha és cipő kérdést és sajnos sok időm erre nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése