2015. május 19., kedd

Legyünk pozitivak, még ha nem is mindig esik jól

Tegnap a dokinál tök felszabadultan csevegtünk, nevetgéltünk.Ő azt mondta, jó újra hogy mosolyt lát az arcomon és én is próbálom a pozitiv dolgokat látni a negatívok mögött.
Mondjuk ez nem mindig sikerül...

A családunkban megint általános lett a kavarás, vita, meg ilyenek. Ezt kicsit nehéz tolerálni. Na meg ott vannak a rohadt anyagiak,amik miatt évek óta nyaralni sem tudtunk elmenni. Néztem én most is a különféle szállásokat, hogy na majd most...
De rá kellett jöjjek,most sem...
Talán jövőre...
De évek óta ezt mondogatjuk...Pasim is belázadt és részben igaza van, annyit dolgozik, megérdemelné a pihenést és az új élményeket. Mindkettőnkre ráférne valami jó dolog, azt hiszem.

És akkor még ott van a koncert is,ahova már fix nem jutok el. Valamennyire vigasztal a tudat, hogy akik hívtak, nos ők sem jönnek végül, egyik srác beteg, a másik dolgozik aznap, a csajszi meg friss jogsis és nem mer éjszaka egyedül autókázni.
Program tehát lefújva, ez már tény.Igyekszem keveset gondolni rá.

Lassan újra itt a nyár, csak nekem a hangulatom nincs még meg hozzá.
De ez még bőven változhat. És remélem fog is.

Hamarosan lesz új rész a másik blogban is. 

1 megjegyzés:

  1. Én is örülök, hogy mosolyogtál! :)
    Tudom milyen rossz a le kell mondani egy programot vagy épp más mondja le és meghiúsul az egész pedig már úgy beleélte magát az ember..
    A következőn ottleszel! ;) :D

    VálaszTörlés