2015. május 13., szerda

Tarol a tavasz

Tudod, mit utálok?
Hogy csak addig esik az eső, amíg én az utcán vagyok...
Hogy a moly kirágta a kedvenc pólómat (több helyen is...)

A húzós kiskocsit öregasszonyokkal...
A hajamat, jelen állapotában egyszerűen siralmas...
Hogy a kattant srác nem hagy békén fb-n, hiába nem válaszolok neki, csak nyomatja *-*

De meglepő felfedezés, hogy a amúgy is szétszakad tornacipőm nem ázott be a reggeli esőtől...

Ma még lesz új a másik blogban is :)


És egy dal a bejegyzés végére, nekem ez a klip bejön...Wáh, tánc a csávónak :D :D Bírom :)
Hétvégén találkoznom kéne Sz.-el, már hónapok óta tervezzük, jó lenne, ha végre össze is jönne és J.meg koncertre hívott valamikor jövő héten, vagy utána...Jó lenne az is...

Élvezzétek a tavaszt és bírjátok jobban az időjárás változásokat mint én :P :P



1 megjegyzés:

  1. A húzós kocsis öregasszonyok ijesztőek! Nagyon! Főleg, hogy engem egyszer egy olyan megkergetett, pedig semmit sem ártottam neki.. :/

    VálaszTörlés