2015. május 15., péntek

Törölve :( :(

Úgy néz ki, semmi sem lesz a hétvégi találkozómmal Sz.-el, annyira talán nem is bánom. Eléggé rákattant egy srácra mostanában és a beszélgetéseink 95%-át a fickóról való témázás tölti ki. Ami még egy darabig el is menne, ha a csávót legalább ismerném, de így, nem gyengén egyhangú...Na mindegy, továbbra is szeretem Sz.-t és majd egyszer (remélem hamarosan) tényleg össze futunk.

Ami kissé jobban frusztrál a tény, hogy az a koncert amire viszont el akartam menni és amire hívtak, vidéken lesz és nem tudok elmenni. Vagyis elmenni még el tudok, de vissza fele nem jön semmi közlekedési eszköz, vagyis úgy 10-11 fele elmegy az utolsó utána meg reggel jön. Akikkel mennék az ellenkező irányból jönnek. 

A gáz az, hogy tavaly is ez a társaság hívott koncertre, akkor a pasim miatt nem tudtam menni, pedig számítottak rám és az utolsó percben kellett lemondanom.
Most meg a hülye közlekedés miatt megy a levesbe az egész.Szerintem többet a büdös életben nem hívnak sehova sem :S


Ugrott a koncert,így jártam, de ez legyen e legkevesebb gondom ugye???
Hát még jó, hogy nem éltem bele magamat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése