2015. május 26., kedd

Ezmiez?! Avagy 5 videoklip "élményem"

A háromnapos ünnep unalmasan telt, ezért a youtube-n böngésztem és hallgattam mindenféle zenét. Persze elsősorban a kedvenceimet, de megnéztem néhány olyat, ami nem az én stílusom (hú nagyon nagyon nem!!), de hát haladjunk a korral stb., időbe bele fért stb. 

Alább meg is osztanám veletek azt az ötöt, ami leginkább frusztrált. Nem írom, hogy fos, meg szar, mert nyilván van akinek meg ez a kedvence, szóval ízlések és pofonok tudjátok *-* Kéretik nem megsértődni! A következő lista csak az én szerény véleményemet tükrözi. 

5. Green Day : 21 guns (American Idol cast)
Nem hittem volna, hogy valaha gyerekkorom egyik legkedvencebbik zenekarát ilyen "shitlist"-re teszem, de ez a dal nekem nem jön be. Az eredetit sem szeretem, de ez a nagy össznépi kornyikáljunk és szeressük egymást gyerekek feeling nem jön be. Komolyan, hova tűnt a régi Green day ??? Ez a dal fájt :(


4. Tokio hotel : Girl got a gun
Igen, úgy 10 éve még a csapból is ez a banda folyt, na meg az emo stílus és mindenki azt találgatta, az énekes meleg e. A lényeg, hogy vagy utálták, vagy szerették őket. Fogjuk rá voltak tűrhető dalaik még nagyon a kezdetekkor. De ez a klip...Te jó ég...A recskázó kék plüsstől kicsit zavarba jöttem, aztán ezen röhögtem egy sort, addigra meg már le is ment a dal fele. Az egész olyan, mint egy rózsaszín gyomorrontás, a lányok rémisztőek. Az énekes srác fetrengéséből meg úgy feltételezem, a következő klipben már ő fogja kiverni...

3. Falling in reverse : Gangsta's paradise
A Gangsta's paradise amúgy is "érzelmi értékkel " bír számomra. Visszaidézi a sulis éveket, amikor akkori országos nagy barátnőmmel H.-val azon poénkodtunk, hogy M. haja tisztára olyan mint Coolionak(aki az eredetit énekli, de ezen klipben is látható) és mindig rázendítettünk a Too hot-ra vagy a Gangsta's paradise-ra ha M. a közelben volt. Alapból én bírom a feldolgozásokat, hallottam, láttam már olyanokat, amik messze jobbak, mint az alap dal. De ez most nekem valahogy nem bejövős. Főleg ez az ordítozós része ah...Meg a klip is gyenge, ki lehetett volna hozni valami jobbat.
2. Avril Lavigne: Hello Kitty
Hát ettől komolyan kiégtem. Mintha bementem volna a kínai piacra. Tiszta káosz, giccsrengeteg, nyávogás és össze-visszaság. Az énekesnőt nem igazán kedveltem soha, bár hallottam már tőle egész normális dalokat is. De hát ez most nagyon nem az...
1. Sia: Elastic heart
Ennek a klipnek semmi értelme sincs. Ott van a csávó, aki a 300 c. filmben lévő pasira hajaz, meg ez a kiscsaj aki kinéz vagy 12-nek és ott görcsölnek egy ketrecben perceken keresztül. Mi van???Egyszer néztem végig és agyfaszt kaptam. Valószínűleg többet nem teszem meg újra, ez bőven elég volt.

Ennyit mára a zenei kalandjaimból...

És egy hurrát a fogorvosnak, akinél ma voltam!!! A fogamnak SEMMI baja, viszont van valami gyulladás a szervezetemben és arra kaptam gyógyszert, remélem most már a fogfájásom is elmúlik.

1 megjegyzés:

  1. Jöttem, láttam, komment áradatot hagytam magam után és megtudtam, hogy nem vagyok robot. Élmény volt! :D

    *A felsoroltak közül szinte az egyik zene sem a stílusom. És a Tokio hotelt élből ki nem állhatom. Emlékszem általános iskolások voltunk mikor "menők voltak", én pedig lázadva a rendszer ellen utáltam őket, még úgy is hogy emiatt kiközösítettek :D

    VálaszTörlés