2015. június 1., hétfő

Minden kerek, a nyár beköszöntött, a zakkant srác felszívódott és így a jó !

Nagyon nagyon szépen köszönöm a komment áradatot Juditnak <3 <3 <3 az ő blogján már megköszöntem, de megteszem itt is. Sokat jelent, hogy véleményt ír.

Amúgy megvagyok, elvagyok. Tegnap ilyen  családi szabadban lévő napon voltam és tök jól sikerült, pedig tartottam tőle, de jó volt. Ettem vatta cukrot, meg nyalókát, amiket amúgy nem szoktam,már csak a fogfájásaim miatt sem.

A zakkant srác tádáááám LEKOPOTT!!!!!!!!!!! Már jó pár napja nem hallok felőle.
Ennek őszintén örülök, nem akarok szemét lenni, de olyan nyomasztó volt felelgetni a kérdéseire, mert mindig ugyanazt kérdezte és már kurvára marhára untam, a végén már nem írtam neki, de akkor sem hagyta abba. Pedig soha egy szóval nem bátorítottam, mert abszolut nem akarok tőle semmit. Ezek szerint, ha kedves az ember, azt is totál félre értik.
Beszélgettem vele anyumról aki mondta, hogy ne adjam meg neki a számomat és azt se írjam meg, hol vagyok, vagy hova tartok épp. Mondjuk ezt nem kellett volna mondani sem, mert eszem ágában nem volt megadni neki bármit is. De igaza van, nem lehet tudni, kiben mi lakozik és aki nem kap nőt...hát nyilván elég agresszív :O


Itt a nyár, amire nincs tervem nagyon. Vagyis de, szeretnék egy újabb tetoválást. Remélem összejön...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése