2015. január 2., péntek

De gagyi szilveszter, nincs hó, sem hóember...

Igaz, most hull valami retek az égből, de az tuti nem hó és holnapra úgy lefagy, hogy seggen csúszik a lakosság.

Hát buék 2015. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy szilveszterkor party állat voltam. Sőt, a helyi nyugdíjas klub is pörgősebben bulizott, mint én az biztos. A pasim már 8-kor kidőlt (előszilveszterezett és már nem volt szomjas), én meg úgy 11-ig bámultam az unalmas műsorokat a tv-ben. Aztán jobbnak láttam lefeküdni. Éjfélkor a bazinagy petárdázás és a család ébresztett a boldog új évet kívánós telefonhívással.

Éppen ezért kapva kaptam az alkalman, mikor elsején Sz. rám írt, hogy volna e kedvem találkozni vele. Csak ugye azt nem számítottam bele, hogy elsején semmilyen kocsma sem lesz nyitva. Így maradt az éjjel-nappaliban vásárolt pia, a játszótéren való fagyoskodás, a röhögés és a félrészegen ismerőseinket való hívogatás. De a hideg ellenére rohadt jól éreztem magam. Mintha az idő vissza pörgött volna kicsit és újra gondtalannak és szemtelenül fiatalnak éreztem magam kis időre.
És rájöttem, hogy akkor is bírom Sz.-t, ha néha kicsit fura.
A tegnap estét meg egyenesen imádtam. 

Kicsit több energiát és erőt adott, hogy elkezdhessem ezt az új évet.
Ja, még tavaly raktam bejegyzést a másik blogba is és igyekszem hamarosan hozni a többit.

1 megjegyzés: