2015. január 6., kedd

"A mindenki hagyjon békén" nap

Hát ma valahogy semmihez sincs kedvem. A hó nagyon értelmesen leesett, aztán lefagyott, így kész jégrevű, mire valahova el jutok. És ráadásul hideg is van.

Fáj az a tetves fogam, amit nem rég tömtek be. Mi a franctól csak tudnám...Felidegesít. Ki kellene verni (hehe most tudom mire gondoltok) egy fél téglával :O 
Rohadtul gyűlölöm a fogfájást!!!!

A pasimról nem tartok most kiselőadást, tök fölösleges. Még mindig a szilvesztert tartja, emiatt veszekszünk is eleget. Lassan lapozhatna már a naptárjában, mert a december 31. eléggé elmúlt.

Egy volt munkatársnőm meg olyan szépen elhúzott előttem az utcán, hogy csak na. Még csak köszönni sem állt meg, pedig gyanítom hogy ő is látott engem. Anno bírtuk egymást, párszor be is mentem helyette melózni. Most meg úgy tesz, mintha meg sem ismerne. Na mindegy...Lassan le eshetne nekem is, hogy csak addig csípnek amíg húzod az igát,ha nem vagy már a pixisben, tesznek rád nagy ívben.

Ha valaki olvassa (ha van a földön ilyen emberi lény egyáltalán), raktam fel tegnap új részt a másik blogba.


És akad a billentyűzetem,minden írásjelnél majdnem hogy püfölni kell.Elég idegesítő...

Napi nyomor letudva,inkább jöjjön Leonardo és mondja meg a tutit XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése