2015. január 19., hétfő

A sznob csajszi, meg a Scolopendra gigantea

Köszönöm a kommentet kedves olvasóm, ígérem hogy ma, vagy holnap lesz új fejezet a másik blogban. Bocs, hogy ilyen későn, de lebetegedtem, elért minden kórság, torokfájás, fejfájás, fogfájás, herpesz, vesefájás áhhh...szét hullok na...

Szombaton, mivel más nem volt a tv-ben az egyik csatornán volt "szerencsém" megtekinteni a Lány a völgyből című filmet. Hallottam már róla, de eddig még nem láttam. Most már tudom, nem is sokat vesztettem.
A film a zenékből, hajakból és ruhákból ítélve 80-as évek eleje, közepe. És Nicholas Cage is szerepel benne (aki amúgy jó színész, nem tudom mit keresett ebben a hülyeségben).
Röviden: a főszereplő Julie nem szép, nem okos, ellenben gazdag, beképzelt barátai hatása alatt álló lány. Akinek életét a tanulás mellett a vásárolgatás és bulizás tölti ki. A csaj nekem egyáltalán nem szimpatikus, tipikus hülyepics és idegesít a mosolygása. Épp most szakított a pasijával (aki nyálas bájgúnár kinézetű). Egy házibulin összejön egy Randy nevű sráccal. Aki a történet alapján punk, de szerintem köze sincs hozzá, na mindegy. Egy ideig jól elvannak, de aztán Julie barátnői választás elé állítják a lányt, hogy vagy a lepukkant punk fickó, vagy ők, de a kettő együtt sehogy sem fog működni. És Julie naná, hogy a barátnőket választja és jól elhajtja "szegény" Randyt, aki a hírtől besérül és csak csezdmeg-el össze vissza, majd elmegy egy klubba, ahol részegen megdönget egy másik csajt hajjaj... Szerencsére feltűnik a barátja, aki azt mondja, segít neki vissza szerezni álmai nőjét. És ez a Randy gyerek ettől kezdve küzdeni kezd Julie kegyeiért, aki közben vissza könyörögte magát a bájgúnár exéhez. A küzdelem abból áll, hogy nem száll le róla, mászkál utána, az ablaka alatt óbégat, ami szerintem elég szánalmas, lévén hogy a film szerint punk az illető. 
Eljön a bál napja, Julie úgy néz ki, mintha magára csavart volna egy függönyt, a bájgúnárja pedig babarózsaszín öltönyben nyomja. A szülők meghatódnak. Apuka elrongyol a fürdőszobába megkeresni a fotómasinát (miért ott tartják az kérdéses), közben elszív egy füves cigit, majd miután egyszem lányuk a hódolójával távozott, anyuka egyből kiszúrja, hogy a férje beszívott és kérdőre is vonja.
- Drágám, van még abból a jó kis anyagból?
- Persze, gyere és szívjunk be együtt!
Az igen....
A bálon persze megjelenik a punk Rómeó, jön a konfliktus, verekedés Randy és a bájgúnárka között. Majd elérkezik a giccses, nyálas happy and, mikoris Randy és Julie egymás karjaiban elhagyják a bált.
Kész, vége !

Ez de gagyi volt. Elpocsékoltam úgy másfél órát az életemből.

A másik amit nem rég néztem egy természetfilm volt, amiben egy színész, Dominic Monaghan, (aki nem mellesleg kis helyeske) óriás százlábú, azaz Scolopendra gigantea, keresésére indul egy barlangba, ahol bokáig áll a denevér kaki, a feje felett denevérek lógnak, szálldosnak. Aztán ott vannak a csótányok, pókok is, szóval erről a helyről én sikítva rohannék el, de ő nem, sőt egyre beljebb megy és a végén megtalálja azt a szkolo izét. Ami szerinte csodálatos, de szerintem félelmetes és undorító...Épp egy döglött denevérből készült lakmározni. 

Na szóval volt két filmélményem. Egy pffff és egy brrrr...

2 megjegyzés: