2015. január 30., péntek

Szánalmas én+az extra tré hét

Whoaaaa...leesett a hó...Sok értelme volt, mindjárt vissza hozom a műfenyőnket és feldíszítem újra :/

A hetem elég szar volt. A hétfő elment kis sóval. Kedden is átlagosan indult a napom, de aztán kora reggel felcsesztek (konkrétan apám), aztán volt még egy jó hír, így délutánra szét voltam csúszva. A buszon bele futottam egy régi ismerősbe és bár nagyon bújkáltam előle, nem jött össze, mert észre vett és muszáj volt vele beszélgetni. A baj csak az volt, hogy nem nagyon jutott eszembe semmi értelmes, máshogy élünk, anyagilag nagyon nagyon máshogy, ha értitek. Szóval nyekegtem pár kínos hülyeséget, miközben a fejemben az volt, hogy : hagyd már abba, ne égesd magad, erre nem kíváncsi senki!!De csak mondtam tovább, ő meg megértő fejjel bólogatott és hozzám hasonlóan nagyon várta már, hogy ő vagy én leszálljak és vége legyen ennek a béna szituációnak.

A szerdám hasonlóan szar volt, mint a kedd, csak itt délután akasztottak ki, délelőtt nem.

Tegnap nagy büdös nihil volt, igyekeztem feldolgozni a keddet és a szerdát. Elkezdett fájni a torkom.

Ma meg már péntek és várnék egy nagyon fontos emailt, de úgy látszik csak nekem fontos, a másik fél cseszik vissza írni. Erről ennyit.

Ja, tegnap megtudtam, hogy meghalt a régi szomszédunk, aki még a másik lakásunk mellett lakott :( Jó fej volt, mindig adott sütit, palacsintát. 


A másik blogba írok új részt a héten remélhetőleg. És megcsináltam, hogy lehessen oda is kommentelni, ha valakinek megfordul ilyesmi a fejében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése