2014. november 5., szerda

Őszi gondolatok, utazás, miegymás

Szombaton a gyertya gyújtás okaként utaztam. Amit nem is bántam, mert hogy imádok utazni. Számomra a szabadságot jelenti. Ülök a kocsiban, nézek ki az ablakon, szól valami zene, fák, házak suhannak el a szemem előtt. Nem agyalok faszságokon, mint a lassan halódó számítógépem, vagy a hűtő. 
Szóval kis öröm is öröm nemde?!

Amúgy semmi érdemleges nincs velem, az ősz telik, kicsit egyhangú, de inkább ez legyen, mint a sok negatív szarság. 

Ma össze futottam egyik exemmel, aki tök normális volt, szóval leálltunk dumálni. Nagyon lelkes, mert hogy karácsonykor lesz az esküvője, rá pár hónapra meg érkezik a baba. 
Gratuláltam is neki és minden jót kívántam. És őszintén így is gondoltam. 
Normális dolog örülni az exek sikereinek?
Passz, de ez most tényleg szívből jött részemről.

A tömegközlekedés meg még mindig felbasz. De ez nem újdonság tudom. Múltkor egyik barátnőmmel azon filózgattunk, hogy lennénk e mai fiatalok. Hát egy frászt ! Mert ahogy a buszon álltam heringként beszorulva, azt látttam, hogy mindegyik a mobilját nyomkodja, a fülén a fülhallgató, hogy véletlenül se hallja, ha egy kisgyerekes anyuka, vagy bottal is nehezen közlekedő öreg (nem olyan akinek semmi baja és poénból reggel a csúcsforgalomban sprintel a szupermarketbe) esetleg leülne. De ha meghallaná is valószínűleg magasról tenne rá.
Az meg már csak hab a tortán, hogy mindenféle tök egyforma csúcsfejű páva gyerekek (a hajuk miatt írom így) terpeszkednek a busz ajtajában a népes sleppjükkel, nehogy már le lehessen szállni. Tiszta artista mutatvány a tetves táskáikon átbotladozni, mert hogy azt is a földön hagyják (ne kelljen cipelni, viszi a busz ehh). És zeng a busz a vihogásaiktól és az ordítozásuktól.

Lehet hogy mi is ilyen seggfejek voltunk ? Most így vissza nézve talán pár fokkal normálisabban viselkedtünk, de lehet hogy az évek miatt szépülnek meg a vissza emlékezéseim.
Mindenesetre a mai fiatalok - tisztelet a kivételnek - nincsenek rendben.
Nagyon nem...

További szép napot kíván egy vén csont :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése