2014. november 26., szerda

Előkerültem, de igazából el sem vesztem, csak a tél lehangol

Aztaaaa...A statisztikák szerint még van(!!!) aki olvassa a blogomat. Menten lehidalok *-*
Főleg, hogy hetek óta semmi értelmessel nem tudok szolgálni. 
Ígértem a novellát, hát az még nincs készen, jelenleg nem is tudom valaha végzek e vele, vagy kitörlöm a picsába  francba. Nem vagyok ihlet terén a topon, valljuk be.
Az új blogot, amiről már írtam, decemberben indítanám, azt is át kellene nézni, de nem érzek rá indíttatást jelen pillanatban.


Tél van na...Tudom ez nem mentség. De ez a szürkeség, marha hideg lehangolttá tesz. Nosztalgiával gondolok arra, mikor még írásokat gyártottam és nagy boldogan raktam fel ide. Remélem hogy helyre rázódom és hamarosan újból azt teszem, ami valaha az egyik kedvenc tevékenységem volt, vagyis írogatok, a saját béna stílusomban. De csinálok valamit, ami fogjuk rá vállalható és felrakható ide.

Addig is feljebb kapcsolom a fűtést, mert fázik a lábam.
Fucking, fucking hideg :/
De ez a dal annyira jó...Chris tök szexi és a hangja...már nem is fázom annyira wehh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése