2014. november 20., csütörtök

Csendes megfigyelés és késlekedések

Köszönöm a kommentet. Tudom, hogy most új blogot, vagy minimum új novellát vártál drága, kedves kommentelő olvasóm. De sajnos megint csalódást okozok, ugyanis jelenleg egyiket sem hoztam.

Tudom hogy x bejegyzéssel ezelőtt ígértem, hogy össze szedem magam és villámsebesbe kapcsolok írás terén, de ezt még nem sikerült véghez vinni.
Sajnálom tényleg. Nem tudom mikor (már nem is ígérek), de lesznek új cuccok biztosan. Rajta vagyok az ügyön, csak mindig van valami más, vagy az ihlet szünetel. Köszi a türelmet :*

A hétvégén egyik barátnőmmel találkoztunk és be kellett ismernem magamnak, hogy valóban megöregedtem. Nem megy az ivás sem. Hehe ez furán néz ki leírva, de ez a nagy helyzet. Megittam egy italt nagy nehezen, de elég is volt. Egyszerűen nem esett jól (OMG, ez már a vég, nemde?)így a többit a barátnőm itta meg helyettem. Gondolom örült neki, hiszen jól járt.Berúgott és még csak pénzbe sem került neki wehehe *-*
Jah, kezdek kimenni a divatból. Így jártam. 


És ez tipikusan az a bejegyzés volt, amit azért írtam csak, hogy írjak valamit. Bocs. 
És amióta van két új zene csatornám (VH1, meg MTV Rocks) fogjuk rá, hogy megint rászoktam a tv-n való zene hallgatásra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése