2014. október 31., péntek

Hogy rohadna meg...

Az automatikus fordítás, vagy mi a szar!!! Most néztem vissza és pár bejegyzésemnél bekapcsolt (pedig a kutya sem kérte meg rá) és olyan a szöveg, mintha beszívtam volna mikor írtam. Tök értelmetlen. 

A gépem meg amúgy is pár napja úgy zúg, zörög, hogy félek bekapcsolni. Tuti be fog krepálni és kitudja, mikor tudok másikat beszerezni. Álmodozom egy laptopról, tabletről, de az még jóval odébb van, hogy aktuális legyen.

A hétvégém amúgy is kaotikus lesz, egyszerre legalább 4 helyen kellene lennem (egy baráttal találkozni, gyertyát gyújtani a városban és jóval odébb, szülinapi partit csinálni, ehhez főzni stb.), ami sehogy sem fog menni. A találkozót szerintem lemondom, egyszerűen nem fog bele férni most, a gyertya gyújtásra mindenképpen menni kellene, a születésnapozás meg nem kérdés, mivel hogy az én születésnapomról volna szó, ami nem most volt (nagyon nem, kb. egy hónapja), de most jutottam el odáig, hogy meg is ünnepeljem és már össze trombitáltam akit kell.

Tudom, hogy mindenki unja a nyávogásomat és mindenki valami írományt várna tőlem, nem a napinyomort, ígérem hamarosan hozok azt is, csak most totál szétcsúszás, rohanás, időzavar van.

BOCS...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése