2014. május 5., hétfő

Vélekedés a szerencsehozó mágikus átcseszésről

Tudod mit utálok ?!
A betelefonálós ezoterikus műsorokat. Valamelyik nap bele néztem és frankón levitt az agyamról *-* A csávó ül ott ilyen varázslónak vagy sámánnak vagy minek öltözve, néz a semmibe, a kedves telefonáló meg percenként jó drágán kap sok okos jóslatot és megnyitják a pénz bevonzó csatornát vagy mittudoménmit. A jónép meg bekajálja és erre van pénzük, aztán mikor a szerencsehozó varázslat nem működik sír a szájuk eh...Az a gáz, hogy nem csak öregek hanem még a közép korosztály is betelefonál. Oké, kell valami amiben a reményvesztett ember kapaszkodhat, de ez szerintem abszolút lehúzás.
Na de mindegy...Ez is egy tapasztalat, hogy lehet elbaszni 5 percet (többet nem áldoztam rá) az időmből...

A hosszú hétvégém unalmasra és egyhangúra sikerült, mondjuk nem fenyegetett a wellness veszélye, de örültem volna valami tartalmas időtöltésnek. Tegnap meg egész nap esett, de lementem anyák napozni és egy darabig makacsul nem húztam fel az ernyőt (szarrá áztam), aztán apám megszánt és autóval haza fuvarozott.


A héten lesz új a másik blogban is és ha minden igaz, végre sikerül befejeznem a novella harmadik részét is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése