2014. május 13., kedd

Nincsenek szavak...

Ugyanis kurvára fáj a torkom, nyelni, beszélni is alig bírok. Így jártam na...

Tudom, hogy már régen írtam, de megint ritka szar periódusban vagyok minden tekintetben és nem untatlak titeket ezzel, mert szerintem senkit sem érdekel.
Nagy vonalakban (és ennyi szerintem pont elég):
A pasimmal megint kutya-macska a viszonyunk.
A barátok megint sehol sincsenek. Egy srác, akivel nagy ritkán dumáltunk keveset, is feltűnően kerül. Szerintem a fosfejű barátnője tiltotta le rólam. Pedig semmit sem akarok a gyerektől, na mindegy...

El is húzok a francba jó ?
De a héten lesz új rész a másik blogba, ha megerőltetem magam, akkor lehet hogy még ma.

És Chris Cornell kurvára szexi és milyen klassz a hangja *-* yeahhh!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése