2014. május 23., péntek

A beszívott srác, a motoros srác, avagy itt a nyár és Missneurotics megőrült *-*

Ha lehet hinni az oldal megjelenítési statisztikáknak és már miért ne lehetne, akkor durva hogy a blogot Amerikából és Kínából is meglátogatták *-* *-*
Woahh...

Múltkor ültem a buszon és lestem ki a fejemből, mikor észre vettem hogy pár üléssel odébb, pont velem szemben egy egész jóképű fickó ül...
Oh...

Kár hogy - szerintem - be volt tépve. Totál meg volt lassulva, aztán elővett egy cigipapírt, meg (gondolom én, jobb esetben) dohányt és a buszon töltött magának egy cigit (!!!!!).
Lestem és nem tudtam hogy röhögjek e vagy sem (végül nem tettem ilyen csúnyaságot). Aztán, mintha ez nem lenne még elég, a szájába is kapta a cigit és ott pózolt. Már nehezen álltam meg, hogy ne röhögjek.

Eh, mondom én hogy be volt állva. Már komolyan azt vártam, hogy rágyújt ott, de végülis nem.
Párszor rá néztem, ő vissza rám (azt hiszem, bár nem tudom hogy aki be van tépve az ha egy bizonyos irányba néz tényleg azt is látja e vagy sem...khm). Aztán leszálltam a buszról. 

És akkor a mocis srác. A nevével ellentétben, ne egy bőrszerkós, chopperen feszítő emberkét képzeljetek el, seggig érő hajjal (ah pedig az is milyen jóóóó *-*).
Ez a srác egy tök szolíd egyén, nem tudom mennyi idős lehet, de olyan 30-35-nek saccolom. A motorja szintúgy szolíd és sajna nem itt lakik, de van valakije akihez hetente legalább egyszer felnéz (biztos anyuci, áh szemét vagyok) és nekem olykor van szerencsém látni őt. Múltkor ott ment el az úttesten előttem. Nem tudom mi, de van benne valami ami bejön nekem. Ha rájövök leírom :P 


Összességében, itt a nyár, meleg van, nincs több hozzá fűzni valóm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése