2014. május 29., csütörtök

Nyári nyűglődés

Jól elmaradtam az írással, bocs, most igyekszem pótolni. A másik blogba írtam valamelyik nap.
És fáj a fogam bakker. De még mindig nem tudom melyik, van hogy fent, van hogy lent, van hogy mindenhol. Ne értem én ezt. Vigyázok rá, napi sokszor mosom, szájvíz etc., tavaly tömettem be mindet, erre tessék, fáj! Más meg, leszarja, nem mossa és mégis panaszmentes. 

Amúgy nem sok minden van velem. Barátnő fronton nem állok valami jól, illetve különösebben rosszul sem. Egyik csaj már hónapok óta húzza-halasztja hogy találkozzunk, most azt mondta nyár közepéig minden hétvégére van programja. Így jártam. Amúgy sem értem magamat, mit akarok ennyire találkozni ezzel a csajjal. Ő tipikus megformálója a "YOLO" vagyis az egyszer élsz mozgalomnak (a baj ezzel csak az hogy nem 16 éves hanem többszöröse) :P Buli buli hátán, pasi egyszerre több, neki az a komoly kapcsolat ha valakivel összejár dugni persze titokban. A csaj nem különösebben okos és nem szép mégis kifogott már pár szép példányt és a skalp gyűjteménye igen tetemesre tehető, na és persze pezseg a társasági élete, amibe nem férek bele. Már annyiszor megígértem magamnak, hogy kb. annyira foglalkozom vele, mint amennyire ő velem *-* Mert az világos, hogy nem igazán akar találkozót, csak nem akarja a képembe mondani.

Viszont most újra felvettem a kapcsolatot egy régi ismerőssel. Kb. 4 éve leveleztünk és olyan sok közös volt bennünk, majdnem naponta váltottunk emailt. Aztán össze jött egy fickóval és elköltözött és azt írta hogy egy darabig nem fog írni mert nincs gépe, nincs nete stb. És szépen eltűnt, tavaly 1x írt, azóta semmi. Most pedig lehet hogy újra fogunk levelezni. Nekem sokat jelentene, jófej csaj volt.


És lehet hogy lesz idén egy új tetoválásom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése