2014. április 9., szerda

Apró kis bejegyzés aminek normális címet sem tudtam adni :D

Vannak dolgok, amiket nem értek:

- Az időjárást, ami hol ilyen, hol olyan (de általában mindig én jövök ki szarul az egészből)

- Az erős sminket, rajzolt szemöldököt az öreglányokon (durva egy látvány)
- A headset használatát (bizony Isten, olyan mintha valaki magában beszélgetne, annyira ne legyünk már lusták, hogy ne fogjuk meg azt a cseszett mobilt naaaa)
- Hogy a pasim egyik percről vált normálisból egy gyökérre (akinek a haverok a legfontosabbak)

A héten még  hozok újat a Záróakkord blogba és hamarosan publikálom azt a Columbine novella szerű izét, amit már említettem nem rég. Bár kicsit aggályos vagyok emiatt, akárhogy is olvasom újra, mintha valami hiányozna belőle, csak azt nem tudom hogy micsoda. De mivel már majdnem kész (úgy 95%-ban), nem fogom meggondolni magam, felrakom aztán majd mindenki gondol rólam amit akar :/

Ehhez kapcsolódóan egy mondat még: Eric Harris ma lenne 33 éves...

1 megjegyzés:

  1. Várom a novellát is, kíváncsi vagyok rá.
    A Záróakkordot gyakrabban szeretném olvasni.

    VálaszTörlés